• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403071109061
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان خبرداد

عضویت ۱۹ هزار نفر در کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی

عضویت ۱۹ هزار نفر در کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی به عضویت ۱۹ هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: بازی‌های بومی و محلی از دیگر خدمات کانون پرورش فکری بوده و در تمامی مراکز بازی‌های فکری هم مد نظر است.

محسن مظهری، امروز چهارشنبه ۱۱ مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته ملی کودک از ۱۴ مهر تا ۲۰ مهرماه با شعار «برای کودکان، برای آینده» برگزار می‌شود، گفت: در همین راستا برنامه‌های برای اجرا در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: از گرامیداشت هفته ملی کودک با بیش از یک‌هزار عنوان برنامه در مراکز کانون در سطح جشن هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۱۸ مهر ماه همراه با برنامه‌ای متنوع و شاد در محل غرفه‌های فرهنگسرای بیرجند برگزار خواهد شد.

مظهری با اشاره به اینکه کانون فناوری‌های نوین ایران به زودی با تأمین ساختمان مناسب با هدف به‌روزرسانی فعالیت‌های آموزشی کانون پرورش فکری و آموزش فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی به کودکان و نوجوانان در استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: در حال حاضر کانون پرورش فکری ۱۹ هزار عضو در استان دارد که ۷۰ درصد آنان کودکان هستند.

وی با اشاره به ارائه ۶۰ خدمت تخصصی به کودکان در مراکز کانون‌های در سطح استان، خاطرنشان کرد: عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری خراسان جنوبی به‌مناسبت هفته ملی کودک رایگان انجام می‌شود.

مظهری عنوان کرد: ۱۲ مرکز ثابت کانون در خراسان جنوبی داریم که متناظر با بیرجند در همه این مراکز برنامه‌های هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از ۱۵ اثر راه‌یافته به جشنواره کشوری هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در شهریورماه امسال، یک اثر مربوط به شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی بود که شایسته تقدیر شد.

وی با تأکید بر اینکه هر کودکی که درست تربیت شود در واقع قدمی برای ساختن درست آینده است، خاطرنشان کرد: برای کار کودکان همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا نسبت به هفته کودک در سطح جامعه حساسیت ایجاد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha