• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071109329
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر تبیین عملکرد انقلاب و امیدآفرینی است

هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر تبیین عملکرد انقلاب و امیدآفرینی است

ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جشنواره فرهنگی رسانه‌ای ابوذر را یک نماد فرهنگی در سطح کشور دانست و گفت: هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر تبیین عملکرد انقلاب و امیدآفرینی در جامعه است.

احسان آهنگر امروز ۱۱ مهرماه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت اظهار کرد: اقدام رزمندگان سپاه قدس سبب تقویت جبهه مقاومت شد.

وی با بیان اینکه جشنواره‌های رسانه‌ای موجب همبستگی بین رسانه‌ها می‌شود، افزود: یادواره شهدای رسانه‌ای، اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر و نخستین جشنواره رسانه امید را در شهر محمودآباد داریم که این اقدام گام موثری در تبیین عملکرد انقلاب اسلامی است.

آهنگر برگزاری یادواره شهدا را گام موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از سبک زندگی شهدا دانست  افزود: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان تاکید روی ماندگاری مفاهیم ایثار و شهادت داشتند.

هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر تبیین عملکرد انقلاب و امیدآفرینی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جشنواره فرهنگی رسانه‌ای ابوذر را یک نماد فرهنگی در سطح کشور عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ها امیدآفرینی در دل مردم جامعه است باید عملکرد انقلاب اسلامی به درستی در جامعه تبیین شود.

شهردار محمودآباد نیز در این نشست خبری با اعلام اینکه این شهرستان میزبان یک رویداد فرهنگی است و ما از اهالی رسانه استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: شهرداری محمودآباد در کنار برنامه‌های عمرانی به فرهنگ توجه دارد و خود را در کنار دستگاه‌های فرهنگی می‌بیند.

مهدی اختیاری به رویداد محوری بودن شهرداری محمودآباد اشاره کرد و گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر و جام رسانه امید اقدام خوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان عملکرد دولت در جمهوری اسلامی است.

رئیس بسیج رسانه مازندران نیز با بیان اینکه ۳۳۰ شهید رسانه در کشور برای انقلاب اهداء شد و از این تعداد ۲۸ شهید رسانه مازندرانی هستند، گفت: تاکنون ۳ برنامه بزرگ‌ ملی ویژه شهدای رسانه در استان مازندران برگزار شد.

عبدالمهدی حق‌شناس با اشاره به اینکه بیش از دو هزار تولید محتوا و گردش خبری ویژه جام رسانه امید در کشور منتشر شد که بیشترین این اخبار ویژه مازندران بوده است، افزود: بزودی جام رسانه‌ای «طنین» ویژه خبرنگاران بانوی مازندرانی در استان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر تبیین عملکرد انقلاب و امیدآفرینی است

حسین‌ احمدی دبیر جشنواره ابوذر در مازندران نیز اظهار کرد: افزود: جشنواره‌های رسانه‌ای متعددی در مازندران برگزار شد اما به دلیل محدودیت مالی اختتامیه‌ها یا تاخیر برگزار می‌شود.

وی افزود: رویکرد فرهنگی شهر محمودآباد سبب شد تا پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به سرانجام برسد.

احمدی با اعلام اینکه در جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثار قوی از لحاظ کمی و کیفی به دبیرخانه رسیده است، گفت: کتاب سوم جشنواره در ۲۰۰ نسخه چاپ شد که شامل بیانیه و آثار برترین های جشنواره به عنوان اثر ماندگار خواهد بود.

دبیر جشنواره جام رسانه‌ای امید و ابوذر در مازندران خاطرنشان کرد: ۷۸۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر رسید که از این تعداد ۶۱۰ اثر به مرحله داوری راه پیدا کرد.

این فعال رسانه‌ای افزود: از ۶۱۰ اثر داوری شده ۱۱۷ گزارش، ۹۰ تیر،۷۱ اثر یادداشت، ۴۸ اثر مصاحبه، ۱۰۴ عکس، ۶۰ کلیپ و ویدیو، ۲۴ اثر مستند، ۳۸ اثر چند رسانه‌ای و ۶۸ اثر مکتوب ویژه فلطسین بوده است.

احمدی با بیان اینکه در مجموع آثار داوری شده ۳۷ اثر برگزیده شدند، خاطرنشان کرد: رتبه برترین‌ها در ۹ بخش بوده است.

وی افزود: سه مازندرانی در جشنواره ملی ابوذر صاحب کسب مقام برتری شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha