• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403071511341
  • خبرنگار : 71145

بیانیه حماس درباره کشتار جدید اشغالگران در غزه

بیانیه حماس درباره کشتار جدید اشغالگران در غزه

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به جنایت جدید اشغالگران علیه آوارگان فلسطینی در دیرالبلح در مرکز و جنایات در شمال غزه واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن مسجدی را که آوارگان در دیرالبلح در مرکز نوار غزه در آن اسکان دارند بمباران کرد و کشتار در شمال غزه به منزله جنایات جنگی صهیونیست‌ها با پوشش آمریکایی است.

به نقل از شبکه المیادین، حماس گفت: این جنایات بیانگر واقعیت این رژیم تروریستی جنایتکار و رهبران نازی قاتل آن است.

این بیانیه درحالی منتشر شده که منابع خبری گزارش دادند بمباران هوایی اردوگاه‌های جبالیا و بیت لاهیا در شمال غزه ادامه دارد. دفتر اطلاع‌رسانی غزه اعلام کرد ارتش اشغالگر با بمباران یک مسجد و یک مدرسه در استان مرکزی مرتکب ۲ کشتار شد که ۲۴ شهید و ۹۳ زخمی بر جای گذاشت.

جنبش حماس افزود: از امت عربی و اسلامی خود و آزادگان جهان می‌خواهیم که به خیزش خود ادامه دهند و در راهپیمایی‌های خشمگینانه با درخواست برای اعمال فشار بر دشمن و پایان نسل‌کشی و محکومیت این اشغالگری بیرون بیایند.

همچنین جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد: تجاوزات مجدد رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت را که محله‌ها و ساختمان‌های غیرنظامی را با ده‌ها تن بمب آمریکایی هدف قرار داد و با تداوم کشتار نسل کشی در نوار غزه همراه است، به شدت محکوم می‌کنیم.

جنبش مجاهدین ادامه داد: ما از مردم می‌خواهیم که سکوت، درماندگی و ذلت را بشکنند و نقش خود را در برابر تجاوزاتی که علیه ملت‌های فلسطین و لبنان صورت می‌گیرد، ایفا کنند.

جنبش مجاهدین فلسطین افزود: ما سکوت، همدستی بین‌المللی و ناامیدی رسمی اعراب را در مورد ادامه کشتارهای نسل کشی علیه مردم غزه محکوم می‌کنیم. کشتار آوارگان دیرالبلح توسط دشمن با سلاح‌های آمریکایی، لکه ننگ جدیدی بر بشریت است.

جنبش مجاهدین همچنین تاکید کرد: ما دولت آمریکا را مسؤول کامل جنایات دشمن علیه مردم فلسطین و لبنان می‌دانیم. آمریکایی‌ها با پوشش بین‌المللی و حمایت نظامی از دولت نازی نتانیاهو، شریک اصلی در کشتار مردم فلسطین هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha