• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403073022716
  • خبرنگار : 71974

فعال حوزه دانشجویی در گفت‌وگو با ایسنا:

شهادت سنوار باعث همبستگی محور مقاومت می‌شود

شهادت سنوار باعث همبستگی محور مقاومت می‌شود

فعال حوزه دانشجویی گفت: شهادت یحیی السنوار، یکی از فرماندهان برجسته مقاومت فلسطین، به نوعی پیام تازه‌ای به جهان ارسال کرد که مسیر مقاومت همچنان ادامه دارد و باعث همبستگی بیشتر میان گروه‌های مقاومت خواهد شد.

امیر شهبازی، فعال حوزه دانشجویی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهادت یحیی السنوار، یکی از فرماندهان برجسته مقاومت فلسطین، به نوعی پیام تازه‌ای به جهان ارسال کرد که مسیر مقاومت همچنان ادامه دارد،‌اظهار کرد: او با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های خود، الگوی بزرگی برای مبارزین فلسطینی بود و شهادتش تنها عزم و اراده جوانان و مبارزین را برای ادامه این مسیر تقویت می‌کند. شهادت این فرمانده نه تنها به تضعیف روحیه نخواهد انجامید، بلکه به‌نوعی سبب همبستگی بیشتر میان گروه‌های مقاومت خواهد شد.

این فعال حوزه دانشجویی گفت: فرماندهانی مانند یحیی السنوار نقشی کلیدی در تقویت جبهه مقاومت دارند. این افراد نه تنها به عنوان راهبران نظامی عمل می‌کنند، بلکه الگوی فداکاری و مقاومت هستند. حضور آن‌ها موجب می‌شود تا جنبش‌های مقاومت، حتی در سخت‌ترین شرایط، استقامت خود را حفظ کنند. السنوار نماد امید و مقاومت برای فلسطینی‌ها بود و مقابله با رژیم صهیونیستی به رهبری چنین افرادی، به مقاومت رنگ تازه‌ای بخشیده است.

وی افزود: رسانه‌های عبری و غربی همیشه سعی می‌کنند تصویر فرماندهان مقاومت را مخدوش کنند، اما اینجا نقش ماست که تاریخ واقعی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم. باید از راه‌های مختلف، به‌ویژه در فضای مجازی، سلوک و فداکاری‌های این افراد را به تصویر بکشیم. استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و هنری مانند فیلم، مستند و آثار ادبی می‌تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

شهبازی بیان کرد: هنرمندان و نویسندگان وظیفه بزرگی در حفظ و انتقال تاریخ مقاومت دارند. تصویرسازی از واقعیت‌ها و ارزش‌های مقاومت فلسطین از طریق آثار هنری می‌تواند مخاطبان گسترده‌ای را جذب کند. در جهانی که رسانه‌های جریان اصلی تلاش می‌کنند تا واقعیت را تحریف کنند، هنرمندان با تولید محتواهای صادقانه می‌توانند روایت واقعی را به نمایش بگذارند.

این فعال حوزه دانشجویی بیان کرد: جوانان و ملل مسلمان باید از شهادت این فرماندهان الهام بگیرند و با قدرت بیشتری در مسیر مقاومت قدم بردارند. این شهادت‌ها نشان‌دهنده مظلومیت و در عین حال قدرت مقاومت است و ما نباید در برابر این ظلم و اشغالگری سکوت کنیم. هر شهادتی باید به ما انگیزه‌ای تازه برای ادامه مبارزه و پشتیبانی از مقاومت بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha