• چهارشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403092115612
  • منبع : نمایندگی فارس

مدیر عامل شرکت گاز استان:

بیش از ١٠٣ هزار بار سامانه امداد گاز در فارس به صدا درآمد

بیش از ١٠٣ هزار بار سامانه امداد گاز در فارس به صدا درآمد

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، از پاسخگویی به بیش از ١٠٣ هزار تماس مشترکین با سامانه امداد گاز شرکت گاز استان خبر داد و گفت: بیشتر مکاتبات مشترکین در سراسر استان با واحد امداد مکانیزه گاز است.

وحید بهفر امروز، ۲۱ آذرماه با اشاره به رسالت و استانداردهای شرکت ملی گاز که رسانیدن گاز ایمن به مشترکین است، گفت: از ابتدای راه‌اندازی سامانه ١٩٤ تلاش ما بر آن بوده تا خدمات ارائه شده شرکت گاز با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به مشترکین گاز در حوزه‌های مختلف عرضه شود.

وی با بیان اینکه واحد مکانیزه امداد گاز به مثابه نمایه‌ای کلی از شرکت است که بیشترین ارتباط را با مشترکین دارند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد تماس‌ها با مرکز امداد بالغ بر  ١٠٣٩٩٧ بوده است که از این تعداد ٢٠٧٧٣ تماس‌ منجر به عملیات امدادی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به اینکه اهم مشکلات مشترکین در درجه اول مربوط به قطع گاز و در درجه دوم نشت گاز بوده است، خواستار احتیاط مضاعف شهروندان و چک نمودن مرتب دودکش ها با فرا رسیدن فصول سرد سال شد و افزود: کوچکترین اهمال به بزرگترین پیامد زندگی مشترکین خواهد انجامید.

بهفر، امداد گاز را یکی از حساس‌ترین شغل‌های موجود در شرکت عنوان کرد و گفت: گروه‌های امداد گاز در طول شبانه‌روز موظف به رفع معایب جزئی ایستگاه‌های تقلیل‌فشار و شبکه‌های گازرسانی از نظر قطعی گاز، نشتی گاز و ایمن‌سازی محیط گازدار و تداوم گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی می‌باشند.

وی میانگین زمان رسیدن جهت انجام عملیات فرمهای امدادی اضطراری مانند آتش‌سوزی، انفجار و گازگرفتگی را کمتر از ۷ دقیقه اعلام کرد و افزود: البته میانگین زمان انجام عملیات و خدمات‌رسانی مرکز امداد به همشهریان ۴۲ دقیقه است و کلیه واحدهای امدادی استان تحت سامانه یادشده به صورت متمرکز در خدمت‌رسانی مستمر به مردم تلاش می‌کنند تا خدمات گاز با کیفیت بالا، ایمن و پایدار در حداقل زمان ممکن به هم استانی‌ها عرضه شود. 

بهفر همچنین در خصوص تجهیزات امداد گاز شیراز گفت: مرکز مکانیزه بهره‌برداری و امداد گاز کلان‌شهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مشترکان گاز شیراز است و در سال جدید نیز سامانه (avl) به منظور ارسال اطلاعات آنلاین پس از ٩ سال تلاش مداوم توسط مهندسان و متخصصان بومی شیراز راه‌اندازی گردید که خود گام بزرگی در شفافیت و افزایش سرعت عمل در انجام خدمات و امور امدادی است

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فارس، وی با بیان اینکه مردم در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مانند نشت گاز، برخورد و شکستگی علمک، آتش‌سوزی یا انفجار باید فوراً با شماره ۱۹۴ (امداد گاز) تماس بگیرند، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و به کارگیری وسایل گرمایشی در سطح استان همه مشترکین توصیه‌های ایمنی و مدیریت مصرف گاز را جدی بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha