• سه‌شنبه / ۴ دی ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403100402898
  • خبرنگار : 50233

قائم مقام خبرگزاری تسنیم در بازدید از ایسنای سمنان:

ایسنا در سه شاخص چابکی، جوانی و پویایی از رسانه‌های سرآمد است

ایسنا در سه شاخص چابکی، جوانی و پویایی از رسانه‌های سرآمد است

ایسنا/سمنان قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری تسنیم تاکید کرد: ایسنا از گذشته تاکنون در سه شاخص چابکی، جوانی و پویایی نیروی انسانی از رسانه‌های سرآمد در کشور بوده است.

محمدمهدی دانی امروز (۴ دی ماه) در معیت سردبیر و مدیران سرویس استان‌های این خبرگزاری، با حضور در تحریریه ایسنای سمنان ضمن دیدار با علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان بر لزوم تعامل بیشتر رسانه‌های موثر تاکید و اظهار کرد: رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران جدای از رقابت‌ که طبیعت فعالیت‌های رسانه‌ای است، با همدیگر رفاقت نیز دارند. 

وی رقابت توأم با رفاقت را لازمه کار رسانه‌ای در خبرگزاری‌های رسمی دانست و افزود: اگر مولفه رقابت را از فضای رسانه‌ها حذف کنیم، رسانه‌ها دچار ایستایی می‌شوند و ایستایی نیز به مرگ تدریجی رسانه می‌انجامد.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری تسنیم به درگذشت یکی از خبرنگاران با سابقه تسنیم در آذرماه اشاره و تصریح کرد: در آیین تشییع و خاکسپاری و دیگر آیین‌های مرتبط با درگذشت این فعال رسانه‌ای نه تنها خبرنگاران و مدیران تسنیم بلکه خبرنگاران همه رسانه‌ها و از جمله از خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، فارس، ایرنا و ... حضور داشتند و همین، شاهدی بر تعمیق رفاقت‌ها در فضای رسانه‌ای کشور است.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به برخی رقابت‌ها بین رسانه‌ها در چند دهه پیش، اظهار کرد: رسانه‌ها در جمهوری اسلامی در عین تکثر و گونه‌گونی در رویکردها، دیگر آن رقابت‌های تلخ چندین دهه قبل را ندارند. در حقیقت، عمده رسانه‌ها، امروز در یک مسیر و در راستای اعتلای کشور و آگاهی‌بخشی به جامعه گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به قرابت بیشتر رسانه‌ها در سطح استان‌ها، ادامه داد: معمولاً این رفاقت بین رسانه‌ها در استان‌ها بیشتر است.

خبرگزاری ایسنا در سه شاخص چابکی، جوانی و پویایی از رسانه‌های سرآمد در کشور است

دانی به برخی تفاوت‌ها در رویکرد رسانه‌ای خبرگزاری‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از دیرباز یکی از رسانه‌های موفق و مورد وثوق بوده است.

وی بهره‌مندی از عقبه دانشگاهی را از مهمترین مؤلفه‌های ایسنا برشمرد و گفت: برخورداری از نیروی انسانی جوان و پویا از ویژگی‌ها و شاخصه‌های همیشگی ایسنا در چند دهه گذشته بوده است.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با اشاره به هدف سفر خود به استان سمنان، گفت: در چند ماه اخیر، سفرهای متعددی به استان‌های مختلف کشور داشتیم و ضمن آشنایی از نزدیک با ظرفیت‌های رسانه‌ای با مسوولان استان‌ها و برخی مدیران رسانه‌های استانی دیدار داشتیم تا ضمن بررسی زمینه‌های همکاری، بستر لازم برای توسعه و تعمیق این همکاری‌ها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنای سمنان اولین مقصد ما در سفر به استان سمنان بوده است، خاطرنشان کرد: قرار است در همین راستا امروز دیدارهایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان، برخی مسوولان اجرایی استان، فرماندهی سپاه استان و برخی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای استان داشته باشیم.

محمدرضا خزر، سرپرست خبرگزاری تسنیم در استان نیز از ایسنای استان سمنان به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین رسانه‌های استان نام برد و گفت: ایسنا طی چند سال اخیر از کم‌حاشیه‌ترین رسانه‌ها در استان بوده است.

وی با اشاره به توانمندی‌های بالای پژوهشی، آموزشی و رسانه‌ای در جهاد دانشگاهی استان افزود: جهاد دانشگاهی استان می‌تواند با بهره‌گیری از پتانسیل بالای آموزشی و پژوهشی خود به بهبود فضای رسانه‌ای در استان کمک کند.
خبرگزاری ایسنا در سه شاخص چابکی، جوانی و پویایی از رسانه‌های سرآمد در کشور است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha