یاسر بیاتی امروز ۱۶ بهمنماه در آیین اختتامیه ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار کرد: سازمان فضای مجازی بسیج در ۶ سال متوالی این رویداد را برگزار کرده که در سال اول تنها هشت تیم در این رویداد شرکت کردند.
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شناسایی استعدادهای برتر، افراد مستعد و توانمند در حوزه تولید محتوا، تیمسازی و آموزش کارگروهی به افراد از اهداف برگزاری این رویداد بود، افزود: معرفی شرکتکنندگان به حوزه مصرف، ادارات یا کارخانجات برای تولید محتوا و معرفی برای بازار کار از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
وی تصریح کرد: بخشهایی که در این رویداد شرکت کردند، شامل بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویانمایی و در بخش فرعی شامل پوستر مفهومی، استوری موشن، کلیپ و پادکست بود.
بیاتی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار رویداد در هر شهرستان به صورت مجزا برگزار شد، ادامه داد: در مجموع ۳۰۰ تیم در این رویداد شرکت کردند که ۲۰ تیم منتخب به مرحله استانی راه یافتند.
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور سه داور برای ارزیابی آثار، اضافه کرد: رقابت در این میدان برای شرکتکنندگان بسیار سخت بود و تیمهای شرکتکننده در سه حوزه نرم افزار و بازی تلفنهمراه و پویانمایی شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه رویداد یک بخش مردمی و عمومی نیز داشت، گفت: ۱۵۰ اثر در این حوزه شرکت کردند که ۴ اثر برتر شدند.
بیاتی خاطرنشان کرد: امید است این برنامهها جریانسازی قوی و گستردهای را ایجاد کنند تا افسران جنگ نرم و فعالان فضای مجازی ایران و انقلاب اسلامی را سرافرازتر از قبل به جهانیان معرفی کنند.
به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از تیمهای برگزیده با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.
انتهای پیام
نظرات