به گزارش ایسنا، حجم بالای تبلیغات، پیش از این هم مخاطبان را در پخش فصلهای گذشته خصوصا در «پایتخت ۶» آزار داده و حتی مورد انتقاد برخی سازندگان از جمله نویسنده قرار گرفته بود.
این در حالی است که در قسمت اول این سریال برای نوروز ۱۴۰۴، علاوه بر باکس آگهیهای بازرگانی که آنهم مدت زمان قابل توجهی است، بخشی از تبلیغات در «پایتخت ۷»، با همکاری خود بازیگران و درون صحنههای سریال انجام و بیشتر اقلام خوراکی از جمله نوشیدنیهای میوهای، شیر، برنج و ... را شامل می شود.
همچنین پیش از آغاز تیتراژ، تبلیغی پخش شد که در قالب آیتمی نمایشی از خود بازیگران پایتخت برای ساخت صحنههای آن استفاده کرده بودند.
معاون سیما به تازگی در نشست خبری برنامه های رمضان و نوروز ۱۴۰۴، با پرسشی درباره تبلیغاتی که از شبکههای سیما پخش میشود، مواجه شد که اظهار کرده بود: سازمان صدا و سیما بخشی از بودجه را از این طریق تامین میکند که نه برای ما مطلوب است و نه برای مخاطب اما بخشی از حیات مجموعه به آگهیهای بازرگانی وابسته است.
برمهانی با یادآوری اینکه تبلیغات زیرمجموعه معاونت سیما نیست در عین حال تاکید کرده بود که «از محتوای آگهیها صرف نظر نمیکنیم و با اینکه آگهیهای بازرگانی ذیل مجموعه معاونت سیما نیست اما میدانم زحماتی در بخش بازرگانی در حال انجام است؛ به عنوان مثال مضمون آگهی بازرگانی رصد میشود و حتی در صورت رعایت برخی موضوعات، تخفیفاتی هم اعمال میشود. تا جایی که بتوانیم بین نیاز خودمان و سبک زندگی مطلوب در آگهی بازرگانی موازنه برقرار میکنیم.»
قسمت نخست سریال پایتخت ۷ ، دوشنبه چهارم فروردین ماه حدود ساعت ۲۲ پخش شد و در این قسمت بازیگرانی چون محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، نسرین نصرتی و هومن حاجی عبداللهی مشاهده شدند.
انتهای پیام
نظرات