به گزارش ایسنا، این تامینکننده برتر جهان با بازاری راکد، هزینههای بالا و فشار از سوی رقبا دست و پنجه نرم میکند و این مشکلات، شکاف هزینه سالانه ۲.۵ میلیارد یورویی (۲.۹ میلیارد دلار) را برای آن به ارمغان آورده است.
این شرکت پیش از این پیشبینی کرده بود، در بازاری نفسگیر برای کسب هر سنت تلاش کند، زیرا تقاضا همچنان ضعیف است و موانع تجاری، محیط اقتصادی از قبل چالشبرانگیز را تشدید میکند.
بوش در بیانیهای اعلام کرد که قصد دارد، هزینهها را در اسرع وقت کاهش دهد و علاوه بر حذف مشاغل، هزینههای مواد و عملیات را نیز کم، سرمایهگذاری در تاسیسات و ساختمانها را کمتر، همچنین لجستیک و زنجیرههای تامین را ساده کند.
این شرکت گفته است تا پایان سال ۲۰۳۰، کارکنان بوش را در مکانهای مختلف آلمان در جدولهای زمانی مختلف تعدیل خواهد کرد و به دلیل کاهش تقاضا، مدتی است که مازاد ظرفیت قابل توجهی در بخشهای اداری و فروش و همچنین در توسعه و تولید نمایان شده است.
استفان گروش، عضو هیات مدیره و مدیر روابط صنعتی بوش گفت: فورا باید روی رقابتپذیری خود در بخش حمل و نقل کار کنیم و به کاهش دائمی هزینههای خود ادامه دهیم. اجرای این مورد برای ما بسیار ناراحتکننده است، اما متاسفانه هیچ راه فراری از آن وجود ندارد.
استفان هارتونگ، مدیرعامل بوش گفت: تعدیلهای ساختاری وجود دارد و پیشبینی میشود که درآمد بوش در سال ۲۰۲۵ حدود دو درصد نسبت به ۹۰.۵ میلیارد یورو در سال گذشته رشد خواهد کرد.
بوش سال گذشته حدود ۴۱۸ هزار کارمند در سراسر جهان داشت.
واشنگتن روز چهارشنبه در اقدامی برای بهبود صنعت خودروسازی اروپا اعلام کرد که در حال اجرای توافق تجاری آمریکا با اتحادیه اروپا است و تایید کرد که نرخ تعرفه گمرکی ۱۵ درصدی برای خودروها و قطعات خودرو اتحادیه اروپا از اول آگوست آغاز میشود.
اتحادیه تولیدکنندگان اتومبیل آلمان (VDA) اعلام کرد که موانع تجاری باقی مانده هنوز یک چالش هستند و اتحادیه اروپا باید برای بهبود بیشتر شرایط تجارت فراآتلانتیک تلاش کند.
مارکوس هین، یکی دیگر از اعضای هیات مدیره بوش و رئیس بخش حمل و نقل آن گفت: تحولات ژئوپلیتیکی و موانع تجاری مانند تعرفهها به عدم قطعیت قابل توجهی منجر میشوند و ما، مانند همه شرکتها، باید با این موضوع کنار بیاییم.
خبرگزاری رویترز گزارش کرد، پیشبینی میشود که شدت رقابت همچنان به طور قابل توجهی افزایش یابد.
انتهای پیام
نظرات