• دوشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۴ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1404070704320
  • خبرنگار : 30057

از «پلتفرم هوشمند خسارت رانندگان» تا «بیمه کنسلی نسل زِد»

از «پلتفرم هوشمند خسارت رانندگان» تا «بیمه کنسلی نسل زِد»
عکس تزئینی است

پلتفرم هوش مصنوعی تحلیل داده‌ها برای مدیریت ریسک در بنادر و گمرکات، پلتفرم بیمه شخصی‌سازی شده برای صاحبان حرفه‌ها، پلتفرم توانمندسازی و پلتفرم بیمه نسل زِد از محصولات نوآورانه شرکت‌های استارت آپی است که در رویداد جذب سرمایه صندوق نوآوری در برابر سرمایه‌گذاران معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، امروز با برگزاری پنجاه و هشتمین رویداد دوشنبه‌های استارت آپی در حوزه صنعت بیمه ۶ شرکت در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری محصولات خود را در این صنعت در حضور سرمایه‌گذاران عرضه کردند.

در این رویداد استارت آپ‌ها فرصت داشتند تا در حضور سرمایه‌گذاران، صندوق‌ها و متخصصان صنعت بیمه، پیچ‌دک‌های (Pitch Deck) خود را ارائه کنند و به دنبال تامین مالی، گسترش بازار و توسعه کسب و کار خود هستند.

محصولات عرضه شده در این رویداد به این شرح است:

پلتفرم هوشمند 

پلتفرم هوش مصنوعی و تحلیل داده‌ها برای مدیریت ریسک در بنادر و گمرکات ایران محصول یکی از شرکت‌های استارت‌آپی است که در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی ارائه شد.

این پلتفرم قادر به پیش‌بینی و ارزیابی ریسک‌های مختلف مانند انفجار است که می‌تواند به کاهش خسارات جانی و مالی کمک کند.

این شرکت برای توسعه این پلتفرم درخواست جذب سرمایه ۵.۵ میلیارد تومانی کرده است.

شخصی‌سازی بیمه برای حرفه‌ها

شرکت دیگر در این رویداد پلتفرم بیمه شخصی‌سازی شده خود را برای صاحبان حرفه‌ها معرفی کرد.

محصول این استارت‌آپ به کاربران امکان می‌دهد تا بیمه‌نامه‌های خود را بر اساس نیازهای خاص حرفه‌ای‌شان طراحی کنند و از خدمات مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند.

صاحبان این پلتفرم برای توسعه این محصول نیاز به ۳ میلیارد تومان دارند. مدل درآمدی کسب درآمد این شرکت از طریق کارمزد فروش بیمه‌نامه‌ها عنوان شده است.

پلتفرم بیمه جبران خسارت

پلتفرم بیمه جبران خسارت برای معاملات مالی در بازارهای فارکس و رمز ارز از دیگر محصولات عرضه شده در این رویداد است.

یک استارت‌آپ با بهره‌گیری از این پلتفرم به معامله‌گران در این بازارها کمک می‌کند تا از ضررهای احتمالی با استفاده از بیمه‌نامه‌های متناسب با ریسک جلوگیری کنند.

سرمایه درخواستی این شرکت ۲.۶ میلیارد تومان است.

پلتفرم فروش بیمه عمر

از دیگر محصولات عرضه شده در رویداد سرمایه‌گذاری دوشنبه‌های استارت‌آپی پلتفرم توانمندسازی فروش بیمه عمر با استفاده از MLM/گیمیفیکیشن و اتوماسیون محاسبه کارمزد بوده است.

هدف استارت‌آپ ارائه‌دهنده این پلتفرم، کمک به رشد سریع شبکه فروش بیمه عمر و افزایش درآمد بازاریابان است.

سرمایه درخواستی این شرکت ۲ میلیارد تومان است. مدل درآمدی آنها کسب درآمد از کارمزد فروش بیمه‌نامه‌ها و اشتراک امکانات تعیین شده است. 

سیستم هوشمند بیمه رانندگان

سیستم هوشمند بیمه برای رانندگان محصول یک شرکت استارت‌آپی است.

این سیستم قادر است با تحلیل داده‌ها و رفتار رانندگان مانند ساخت، شتاب و ترمزهای ناگهانی، بیمه‌های شخصی‌سازی شده و منصفانه ارائه دهد.

این استارت‌آپ همچنین با تحلیل‌های پیش‌بینی کننده، ریسک تصادفات و مشکلات رانندگی را به حداقل می‌رساند.

سرمایه‌ مورد نیاز این شرکت ۱۰.۸ میلیارد تومان است.

پلتفرم دیجیتال بیمه برای نسل زِد 

پلتفرم دیجیتال بیمه یک استارت آپ که به طور ویژه برای نسل زِد طراحی شده است، با هدف فراهم کردن بیمه‌های ساده، سریع و یکپارچه خدمات بیمه‌ای را از طریق کانال‌های دیجیتال عرضه می‌کند.

محصولات بیمه‌ای این شرکت شامل بیمه کنسلی بازی و گیمینگ، بیمه کنسلی تجربه و آموزش و بیمه کنسلی سفر و کنسرت هستند.

بازار هدف این شرکت، نسل زِد است که به بیمه‌های جدید و نوآورانه نیاز دارند و مدل درآمدی، دریافت کارمزد از هر بیمه‌نامه است که از طریق پلتفرم‌ها به فروش می‌رسد.

سرمایه مورد نیاز این شرکت ۴.۷۵ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha