۱۴۰۴-۰۷-۲۶ | ۱۱:۴۲
منبع: نمایندگی سیستان و بلوچستان
افزایش ۵۱ درصدی سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان خبر داد

افزایش ۵۱ درصدی سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های زاهدان

سیستان و بلوچستان (ایسنا) - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به تلاش جهادی برای پایداری انرژی در این خطه، گفت: سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های منطقه زاهدان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۱ درصد افزایش یافت.

مرتضی جلائی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بیش از ۶۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز در ۶ ماه نخست امسال به نیروگاه‌های منطقه ارسال شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: این میزان افزایش نفتگاز ارسالی به نیروگاه‌های منطقه زاهدان با توجه به افزایش دما در سیستان و بلوچستان و در راستای تأمین به‌موقع سوخت، استمرار تولید و به‌منظور حفظ پایداری شبکه برق استان صورت گرفت.

جلائی‌فر به نبود خط انتقال فرآورده‌های نفتی به منطقه، فاصله زیاد با مبادی تأمین و گستردگی جغرافیایی سیستان و بلوچستان و اتکا به حمل و نقل جاده‌ای و ریلی، اشاره کرد و گفت: تحقق این دستاورد نمادی از همت جهادی و شبانه‌روزی کارکنان منطقه و ناوگان حمل‌ونقل استان است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها