به گزارش ایسنا، این طرح در حال حاضر دامنه محدودی دارد و تلاشی از سوی این خودروساز ایتالیایی برای بهرهبرداری از روندی است که در میان برندهای لوکس وجود دارد. این برندها به دنبال دسترسی به ثروت رو به رشد کارآفرینان جوان حوزه فناوری هستند؛ چرا که هوش مصنوعی و مراکز داده، سرمایهگذاری و بازارها را در سراسر جهان هدایت میکنند.
این اقدام با توسعه اولین خودروی برقی فراری همزمان شده است. فراری از سال ۲۰۲۳ خرید خودرو با بیتکوین، اتریوم و یو اس دی کوین را در آمریکا آغاز کرد و سال گذشته این سرویس را به اروپا گسترش داد.
فراری با شرکت فینتک ایتالیایی «کونیو» (Conio) همکاری میکند تا «توکن فراری ۴۹۹پی» را برای اعضای هایپرکلاب خود عرضه کند که ۱۰۰ نفر از منحصر به فردترین مشتریان فراری محسوب میشوند و به مسابقات استقامت علاقه دارند. آنها میتوانند با این توکن معاملاتی میان خود انجام دهند و برای این مدل مسابقهای، پیشنهاد قیمت دهند.
قرار است این محصول با شروع فصل مسابقات قهرمانی استقامت جهان در سال ۲۰۲۷ رونمایی شود.
خبرگزاری رویترز گزارش کرد، عرضه این توکن زمان میبرد و «کونیو» برای درخواست دریافت مجوز تحت مقررات جدید رمزارزها اتحادیه اروپا اقدام کرده است.
انتهای پیام


نظرات