به گزارش ایسنا، مسابقه برنامهنویسی دومین دوره المپیک فناوری به منظور گردهمایی نخبگان و استعدادهای برتر برنامهنویسی برگزار میشود. این رقابتها بستری برای شرکتکنندگان فراهم میکند تا مهارتها، خلاقیت و دانش فنی خود را در محیطی رقابتی و هیجانانگیز به نمایش بگذارند. هدف این مسابقه، شناسایی و پرورش توانمندیهای برجسته در برنامهنویسی، ایجاد فرصتهای یادگیری و تبادل دانش و تجارب بین شرکتکنندگان است.
مخاطبین این رقابت همه علاقهمندان برنامهنویسی و کسانی که در شروع مسیر جذاب برنامهنویسی هستند، دانشجویان کارشناسی رشتههای کامپیوتر، برق، مکانیک، صنایع، ریاضی و علاقهمندان به مسابقات الگوریتمی مثل ACM هستند.
در دومین دوره از این رقابتها که از روز گذشته ۵ آبان آغاز به کار کرد، تیمهای منتخب در لیگهای «فرانت-اند»، «پایتون/جنگو»، «الگوریتم» و «گولنگ» به رقابت پرداختند.
مهدی کردبچه، مدیر اجرایی مسابقات برنامهنویسی و هوش مصنوعی دومین دوره المپیک فناوری در گفتوگو با ایسنا با اشاره به برگزاری رقابت برنامهنویسی پایتون - جنگو در روز گذشته ۵ آبان، خاطرنشان کرد: تیمهای حاضر به مدتزمان سه ساعت با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیمهای CodeC، Djangoro و Pandora بهعنوان سه تیم برتر این بخش معرفی شدند.
کردبچه با اشاره به برگزاری بخش دوم رقابتهای برنامه نویسی با عنوان برنامهنویسی Golang خاطر نشان کرد: این بخش در مدت دو ساعت و نیم برگزار شد. در این بخش تیمهایی از کشورهای مختلف برای آشنایی با فضای رقابت حضور دارند.
مدیر پروژه مسابقات برنامهنویسی با اشاره به نتایج ردهبندی تیمها در لیگ گولنگ اظهار کرد: در رقابت برنامهنویسی Golang تیمهای Snapbox، Failures و Crazy Programmers موفق به کسب رتبههای برتر شدند.
به گفته وی ردهبندی اول تا سوم تیمهای این لیگها در روز اختتامیه اعلام خواهد شد.
انتهای پیام


نظرات