• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۴ / ۲۰:۴۱
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1404082113682
  • خبرنگار : 99999

در یک نشست بررسی می‌شود

نقش سلبریتی‌ها در بازار کتاب

نقش سلبریتی‌ها در بازار کتاب

نشست «بررسی نقش سلبریتی‌ها در بازار کتاب» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نشست که به بررسی تأثیرگذاری چهره‌های شناخته‌شده بر اقتصاد و فضای فرهنگی بازار کتاب می‌پردازد با عنوان «خوانش یا نمایش» توسط معاونت پژوهشی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری انجمن علمی مطالعات ارتباطی و شهر کتاب مرکزی، روز دوشنبه، ۲۶ آبان‌، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در کتابخانه دانشکده علوم ارتباطات برگزار می‌شود.

 پدرام الوندی، علی‌اصغر سیدآبادی و مرتضی کاردر، از فعالان حوزه رسانه و کتاب، سخنرانان  این نشست هستند.

همچنین دبیری نشست را بهارک محمودی و لیدا کاووسی بر عهده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha