• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۴ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1404091005930
  • خبرنگار : 50229

نماینده مردم ایذه در مجلس تاکید کرد

ضرورت تسریع در اجرای پروژه بزرگراه اهواز-ایذه-لردگان

ضرورت تسریع در اجرای پروژه بزرگراه اهواز-ایذه-لردگان

ایسنا/خوزستان نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه بزرگراه اهواز-ایذه-لردگان، این محور را از مهم‌ترین کریدورهای اتصال جنوب به مرکز کشور دانست و گفت: با رفع موانع و فعال بودن پیمانکاران در تمامی مسیرها، این پروژه نقش تعیین‌کننده‌ای در بهبود دسترسی و توسعه خوزستان خواهد داشت.

فرشاد ابراهیم‌پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نشست مشترک بررسی و رفع موانع اجرای پروژه بزرگراه اهواز _ ایذه (کارون ۳) _ لردگان که با حضور فرمانداران حوزه منگشت و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و استان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان که در تهران برگزار شد، اظهارکرد: در این نشست، چالش‌ها و موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه به‌صورت دقیق بررسی، مشکلات احصا و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی با تاکید بر نقش راهبردی این پروژه، گفت: بزرگراه اهواز–ایذه(کارون ۳) یکی از مهم‌ترین پروژه‌های کریدور جنوب به مرکز کشور است و اجرای آن موجب تسهیل دسترسی بسیاری از مناطق و شهرستان‌های خوزستان خواهد شد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس ادامه داد: می توان گفت مسیر گذر تمامی مسیرهای منتهی به مرکز کشور است و سرمایه‌گذاری قابل توجهی در آن انجام شده است که در سفر اخیر رئیس‌جمهور نیز حدود دو و نیم همت برای تسریع در تکمیل این پروژه نیز اختصاص یافت.

ابراهیم پور در ادامه نیز گفت: در حال حاضر، مسیرهای پروژه از غیزانیه تا کارون ۳، دارای پیمانکار فعال هستند و تعیین‌تکلیف شده‌اند. تنها پل ورودی باغملک باقی مانده که مطالعات آن در دست انجام است و پس از تکمیل، به مناقصه خواهد رفت. همچنین در محدوده روستای بارانگرد نیز بخش‌های باقی‌مانده است، اما مسیر بزرگراهی تعیین‌تکلیف شده و جلساتی با پیمانکاران برای رفع مشکلات موجود برگزار شده است.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، هفته آینده نیز نشستی در استان خوزستان برای پیگیری مصوبات و بررسی تکمیلی موانع برگزار خواهد شد.

نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد با رفع موانع، این پروژه مهم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و شاهد شکوفایی و توسعه بیشتر در این مسیر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۰ ۱۴:۱۳

درود برشرفت نماینده محترم نقطه بسیاربسیارمهمی را هدف گذاری کردید اگر درتمام دوران نمایندگی همین یک مورد راموفق شوید فراتراز اتنظار کارصورت گرفته.موفق باشید

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۰۶:۴۱

انصافامسیرمواصلاتی کل کشوراست بایدهرچه سریعتراقدام شود

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۲:۴۳

فراتر ......؟ می دونید چقدر آدم‌تو این جاده از بین رفتن؟

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۳:۲۲

درودبشرفت نماینده توانمندوفعال ک شبانه روزی پیگیرمسائل مهم چهار حوزه هستید

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۰ ۱۶:۲۰

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۰۲:۲۴

این پروژه مشکل همه خوزستانی هاست و بر همه نمایندگان واجب اس که‌ این پروژه مهم را پیگیری و به سرانجام برسانند تا دیگر شاهد پیش‌آمد های ناگوار نباشیم انشاالله

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۰۷:۳۹

درود بر شما اگر در طول دوره نمایندگی فقط همین یک کار انجام شود کار بسیار بزرگی انجام داده اید.امیدوارم زودتر اقدام شود چون من هر ماه باید این جاده را برم و برگردم واقعا از ایذه تا کارون ۳ خیلی جاده خطرناکیه

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۰۸:۳۸

باسلام ی خواهشی ازنماینده محترم داریم واینکه جاده تنگ چویل را هم اگ میشه درست کنید مسیری بسیارنزدیک به یاسوج وشیراز ازمسولین کهگیلویه امیدی نداشته بلشید

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۰:۱۴

سلام بسیار عالی است واقعا نیاز شدید به این جاده دارد خوزستان

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۱:۲۳

دست کم وزارت نیرو جاده خودش از سد کارون سه تا چهار را میتواند براحتی با کمک وزارت راه و شهرسازی چهار خطه و ایمن کند چرا اینقدر وزارت نیرو بد عمل میکند جاده دو سد بزرگ ملی نباید اینگونه باشد و براحتی میتوان آنرا عریض و چهار خطه و ایمن کرد

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۱:۲۹

این یک جاده بین استانی نیست این جاده جاده مرکز و زاگرس مرکزی به جنوب غرب و بنادر و کشور عراق است جاده آیی ترانزیتی و مهم که اتصال غرب و شرق را بر عهده دارد جاده آیی که دو سد و دو نیروگاه مهم در آن قرار گرفتند ساختن آن بر عهده هر سه استان است

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۱:۳۲

لطفاً تمام هم وغمتان راهروی غیزانیه تا قبر سید واز باغ‌ملک تا دم دلی بگذارید و بعد بروید بای کارون سه تا کارون چهار مطمئن باشید استان چهار محال از لردگان تا کارون چهار را زودتر از خوزستان تمام میکنه ببینیم کدام زودتر تمام می‌کنه بنازومتون

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۲ ۱۹:۱۱

هر چیزی جای خودش

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۱:۳۵

دستکم یک هشتم جمعیت کشورمان مسیرشان اینه و برایشان مهمه و ترانزیت فولادها و نیشکریها و نفتی‌ها و پتروشیمی‌ها و سایر ذی النفعان است چرا به مسولیت اجتماعی خود همه عمل نمی‌کنند و البته وزارت نیرو که قسمتی از این مسیر در حیطه آبادانی و اختیارات اوست

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۴:۰۶

بسیارضروری وحیاتی است این جاده پررفت وامدترین هستش ونیازتوجه اساسی است افرین به این نماینده فهمیده که درک کرده این موضوع رو

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۱ ۱۹:۱۱

با سلام خدمت همگی پس معلونه یک نماینده فعال می تواند نه تنها شهر خود بلکه به مزدم چندین استان خدمت کرده وجب آسایش آنان یشه بس خووهشا در انتخابات آتی بیشتر دقت کنید و افراد شایسته رو انتخاب کنیم.

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۲ ۱۱:۴۳

سلام پیشنهاد میکنم حتما باید استانداران محترم خوزستان وکهکیلویه وبویر احمد اصفهان ونمایندگان ۳استان مذکور از ظرفیت صندوق توسعه ملی وبانکها وبخش خصوصی جهت تکمیل بزرگراه اهواز ایذه لردگان شهرکرد اصفهان که ۶۰۰کیلومتر است موجب افزایش تررد گردشگری میشود

avatar
۱۴۰۴-۰۹-۱۲ ۱۲:۰۲

سلام پیشنهاد میکنم جهت تکمیل بزرگراه اهواز ایذه لردگان شهرکرد اصفهان موجب افزایش گردشگری ورونق کشاورزی دامداری احداث بزرگراه میشود از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده شود دو طرف بزرگراه هتل ساخته توسط جذب سرمایه خصوصی موجب رونق بشوید تصادفات کم شود