۱۴۰۴-۱۰-۰۶ | ۱۱:۲۶
زلزله تهران مصدومی نداشت

زلزله تهران مصدومی نداشت

سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران گفت: زلزله‌ای که ساعتی پیش در پایتخت رخ داد، مصدوم نداشت.

شروین تبریزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وقوع زلزله در شرق پایتخت گفت: ساعت ۹:۵۲ دقیقه صبح امروز یک زلزله ۳.۳ ریشتری در شمال شرق تهران رخ داد.

وی افزود: ارزیابی های ما نشان می دهد این زلزله تا کنون هیچ مصدومی نداشته است.

انتهای پیام 

# اجتماعی

آخرین اخبار اجتماعی