۱۴۰۵-۰۲-۱۷ | ۱۵:۲۸
کشف بیش از ۱۷ تن شکر قاچاق در قم
عکس تزئینی است

کشف بیش از ۱۷ تن شکر قاچاق در قم

قم (ایسنا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قم از کشف محموله بزرگ بیش از ۱۷ تن شکر قاچاق در قم خبر داد.

سرهنگ علی تیموری اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و نظارتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان و با هماهنگی مقام قضائی استان، ۱۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر قاچاق که به‌صورت غیرقانونی در یکی از انبارهای سطح استان دپو شده بود، شناسایی و کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قم بیان کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظر کارشناسان حدود یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس در روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت، وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها