سید ایوب موسوی منور یکشنبه ۲۴ خرداد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با آب شرب شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار به حوزه آب و فاضلاب اختصاص داده شده است، گفت: تسریع در اجرای طرحهای آبرسانی، مدیریت بهینه منابع آبی و هماهنگی بیشتر دستگاههای مسئول برای رفع مشکلات موجود آب شهرستان امری ضروری است.
وی با اشاره به کاهش منابع آبی و افزایش مصرف در فصل گرما، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم با رعایت الگوی مصرف و صرفهجویی در استفاده از آب، در تأمین پایدار آب شرب شهرستان مشارکت کنند.
موسوی منور تصریح کرد: مدیریت مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری، نقش مهمی در جلوگیری از بروز تنش آبی و تداوم خدماترسانی مطلوب به شهروندان دارد.
فرماندار کبودراهنگ در ادامه بر لزوم حضور میدانی و منظم اکیپهای کنترل و قرائت کنتور تأکید کرد و گفت: اکیپهای قرائت کنتور باید بهصورت منظم به درب منازل مراجعه کرده و از ثبت ارقام کنتورها بدون مراجعه حضوری خودداری کنند تا قرائتها با دقت و صحت بیشتری انجام شده و حقوق مشترکان بهطور کامل رعایت شود.
به گزارش ایسنا، در این نشست آخرین وضعیت تأمین و توزیع آب شرب در مناطق روستایی شهرستان، چالشهای موجود و راهکارهای رفع مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات در راستای ارتقای کیفیت خدماترسانی به مردم شهرستان اتخاذ شد.
انتهای پیام
