احمد آریائینژاد در گفتوگو با ایسنا، افزود: در تازهترین اقدام در هفته جاری با حضور فرماندار ملایر، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، جلسهای برگزار کردیم که محور این نشست، تسریع در روند احداث کارخانه بزرگ کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی قشلاق پیرحیاتی بود.
وی با بیان اینکه بر اساس این گزارش، عملیات اجرایی این پروژه عظیم از ۱۳ بهمنماه ۱۴۰۴ با حضور استاندار همدان در تهران کلید خورد و تا حصول نتیجه نهایی، پیگیریهای خود را ادامه می دهیم، افزود: در این جلسه، موضوع تملک زمین مطرح شد که فرماندار ملایر و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قول مساعدت و اقدام در اسرع وقت را دادند.
آریائینژاد، اشتغالزایی بالا برای جوانان جویای کار ملایر، مصرف بهینه آب و برق در مقایسه با صنایع مشابه و عدم آلودگی زیستمحیطی و رعایت کامل استانداردهای سبز را از ویژگیهای برجسته این کارخانه عنوان کرد.
وی توضیح داد: پیشنهاد احداث این کارخانه در زمینی به وسعت ۲۰ هکتار در شهرک صنعتی قشلاق پیرحیاتی داده شد که تحقق آن قطعاً نویدبخش تحولی بزرگ در رونق تولید و اشتغالزایی در شهرستان ملایر است.
توسعه شهرکهای صنعتی ملایر در دستور کار است
سرپرست فرمانداری ملایر نیز به ایسنا گفت: در جلسهای با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان، مسائل و مشکلات شهرکهای صنعتی شهرستان و راهکارهای توسعه زیرساختهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.
سعید کتابی خاطرنشان کرد: در این دیدار، مهمترین چالشها و نیازهای واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی ملایر مطرح و بر ضرورت رفع موانع تولید، حمایت از سرمایهگذاران و فراهمسازی بسترهای لازم برای توسعه فعالیتهای صنعتی تأکید شد.
وی گفت: موضوع احداث چند واحد و کارخانه جدید در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و حاضران بر تسریع در روند اجرای طرحهای صنعتی و ایجاد فرصتهای جدید اشتغال برای جوانان شهرستان تأکید کردند.
کتابی در ادامه با اشاره به ظرفیتهای صنعتی و تولیدی ملایر، حمایت از سرمایهگذاری و رونق تولید را از اولویتهای مدیریت شهرستان دانست و بر همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تحقق اهداف توسعهای تأکید کرد.
وی یادآورشد: همچننی تصمیمات لازم برای پیگیری مسائل مطرح شده و تسهیل روند اجرای طرحهای جدید صنعتی در شهرستان اتخاذ شد.
انتهای پیام
