نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر استاندار تهران روز یکشنبه ۲۴ خرداد به ریاست محمد مهدی قمی و با حضور مدیران استانی و شهرستانی، نماینده مردم در مجلس، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان پاکدشت برگزار شد.
در این نشست، آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر محمدصادق معتمدیان استاندار تهران مورد بررسی قرار گرفت و مهمترین محورهای پیگیری شامل تکمیل پروژههای مدرسهسازی، حل مشکلات تأمین آب در مناطق روستایی، رفع ناترازی برق در شهرکهای صنعتی و بخش خانگی و همچنین تسریع در اجرای پروژه کمربندی پاکدشت بود.
فرماندار پاکدشت با اشاره به روند اجرای مصوبات اظهار کرد: حدود ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار تاکنون یا اجرایی شده یا در مراحل نهایی قرار دارد و سایر موارد نیز با جدیت در حال پیگیری است.
وی با اشاره به اهمیت پروژه کمربندی پاکدشت افزود: این طرح از پروژههای راهبردی شهرستان است که با تعیین تکلیف بخش عمده معارضین و تکمیل اقدامات فنی توسط ادارهکل راه و شهرسازی استان تهران و راهداری، در آستانه بهرهبرداری قرار دارد و تلاش میشود فاز نخست آن به طول حدود ۱۰ کیلومتر بهزودی در اختیار مردم قرار گیرد.
در این جلسه همچنین ساماندهی لکههای صنعتی پاکدشت به عنوان یکی از مطالبات اصلی بخش تولید مورد تاکید قرار گرفت؛ موضوعی که به گفته مسئولان میتواند نقش مهمی در رفع مشکلات واحدهای صنعتی و بهبود خدماترسانی داشته باشد.
بر اساس جمعبندی نشست، ادامه پیگیری مصوبات سفر با هدف تأمین اعتبارات از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و تسریع در اجرای پروژههای نیمهتمام شهرستان در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار گرفت.
انتهای پیام
