۱۴۰۵-۰۳-۲۵ | ۲۲:۳۸
حرم حضرت معصومه(س) به پویش مدیریت مصرف انرژی پیوست

حرم حضرت معصومه(س) به پویش مدیریت مصرف انرژی پیوست

قم (ایسنا) - دبیر قرارگاه بهینه‌سازی انرژی استان قم از خاموشی بخشی از لوسترهای حرم مطهر حضرت معصومه(س) در راستای کاهش مصرف برق خبر داد.

سیدهادی روشن با اشاره به اجرای پویش مدیریت مصرف انرژی در استان اظهار کرد: در پی افزایش دمای هوا و رشد مصرف برق، اقدامات عملی برای کاهش مصرف در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر و جانشین استاندار در قرارگاه بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی استان قم با اشاره به تأکید استاندار قم بر مدیریت مصرف انرژی افزود: تمامی مصوبات این قرارگاه تا مرحله اجرا به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند مصرف انرژی خود را نسبت به سال گذشته تا ۳۰ درصد کاهش دهند.

روشن با بیان اینکه اقشار مختلف مردم به این پویش پیوسته‌اند، گفت: در همین راستا و با هماهنگی صورت‌گرفته با آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مقرر شد بخشی از لوسترهای عظیم و پرمصرف حرم مطهر برای مدیریت مصرف انرژی خاموش شود.

وی افزود: این اقدام با حضور مسئولان مربوطه در حرم مطهر انجام و بدون تردید نقش مؤثری در کاهش مصرف انرژی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم در روز ۲۵ خرداد، روشن در پایان با قدردانی از همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: همراهی مدیریت و تولیت حرم مطهر در اجرای این طرح، گامی ارزشمند در مسیر تحقق سیاست‌های مدیریت مصرف انرژی در استان است.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها