۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۰۹:۰۲
منبع: بانک مرکزی
 با هدف توسعه روابط پولی و بانکی؛ همتی به مسکو رفت

 با هدف توسعه روابط پولی و بانکی؛ همتی به مسکو رفت

رئیس‌کل بانک مرکزی در راس هیاتی با هدف توسعه روابط پولی و بانکی میان ایران و روسیه، صبح امروز 26 خردادماه عازم مسکو شد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از بانک مرکزی، سفر عبدالناصر همتی - رئیس کل بانک مرکزی - در راستای گسترش همکاری‌های مالی و تقویت تعاملات بانکی میان دو کشور انجام می‌شود و قرار است طی آن، طرفین درباره راهکارهای تسهیل مبادلات پولی، تقویت همکاری میان بانک‌های مرکزی و ایجاد سازوکارهای جدید برای افزایش حجم مبادلات اقتصادی گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام 

# اقتصادی

آخرین اخبار اقتصادی