کامبیز نرماشیری در گفتوگو با ایسنا، این موفقیت علمی را گامی بلند برای ارتقای نظام سلامت استان سیستان و بلوچستان برشمرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از تحقق این دستاورد علمی یادآور شد: خبر اخذ مجوز دوره سهساله پزشکی که برای نخستینبار در کارنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان به ثبت رسیده، نویدبخش افقهای نوین در ارتقای نظام آموزش عالی سلامت کشور و بهویژه استان سیستان و بلوچستان است.
دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه این دستاورد محصول برنامهریزی استراتژیک و عزم راسخ برای تحول در نظام آموزشی است، افزود: تحقق این مهم، نشانگر درایت و تلاشهای خستگیناپذیر همکاران متعهد و نواندیش در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان است و گواهی بر پویایی دانشگاه در بازنگری ساختارهای آموزشی و همگامی با استانداردهای نوین تربیت نیروی انسانی کارآمد محسوب میشود.
نرماشیری ضمن تبریک این موفقیت به اعضای هیئت علمی، کارکنان و دستاندرکاران دانشکده علوم پزشکی ابراز امیدواری کرد که این گام بلند، سرآغازی برای تعالی هرچه بیشتر شاخصهای آموزشی و گشایش مسیرهای نوین در جهت خدمترسانی به سلامت جامعه و مردم استان سیستان و بلوچستان باشد.
انتهای پیام
