۱۴۰۵-۰۳-۲۸ | ۱۴:۴۳
دعوت مدیرعامل برق منطقه‌ای کرمان به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» در جمع دوچرخه‌سواران کشور

دعوت مدیرعامل برق منطقه‌ای کرمان به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» در جمع دوچرخه‌سواران کشور

کرمان (ایسنا) - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان با حضور در جمع ورزشکاران مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری کشور، ضمن تشریح ضرورت مدیریت مصرف انرژی، از عموم مردم برای پیوستن به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» و همراهی در حفظ پایداری شبکه برق دعوت کرد.

حمیدرضا حبیبی پنجشنبه ۲۸ خرداد در حاشیه مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری کشور که با حضور ورزشکاران و به همت هیئت دوچرخه‌سواری استان در محور هفت‌باغ علوی کرمان برگزار شد، با اشاره به اهمیت مشارکت اجتماعی در عبور از شرایط ناترازی انرژی اظهار کرد: تأمین برق پایدار، علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت تولید، نیازمند همراهی مردم در مدیریت مصرف نیز هست.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش مهمی از مدیریت ناترازی انرژی به اصلاح الگوی مصرف بازمی‌گردد، افزود: پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» با هدف ترویج مصرف بهینه و جلب مشارکت عمومی برای استفاده مسئولانه از انرژی و حفظ پایداری شبکه برق اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با اشاره به ظرفیت اثرگذار جامعه ورزش در فرهنگ‌سازی اجتماعی بیان کرد: ورزشکاران به‌عنوان الگوهای اجتماعی می‌توانند نقش مهمی در ترویج رفتارهای مسئولانه و انتقال پیام مدیریت مصرف به خانواده‌ها و جامعه ایفا کنند.

حبیبی در پایان از ورزشکاران، خانواده‌ها و عموم مردم دعوت کرد با پیوستن به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» و رعایت الگوی مصرف، در تأمین برق پایدار و عبور از دوره اوج مصرف تابستان مشارکت کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها