مجید خزائی، بازیکن پست عقبگیر فوتسال ایران، با امضای قراردادی رسمی به تیم گیتیپسند اصفهان پیوست تا در فصل ۱۴۰۶-۱۴۰۵ زیر نظر محمد کشاورز به میدان برود. طبق اعلام باشگاه گیتیپسند این بازیکن پس از انجام مذاکرات نهایی با مدیریت گیتیزنها، قرارداد خود را امضا کرد تا بهعنوان یکی از خریدهای جدید این تیم، در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد.
خزائی که فصل گذشته در ترکیب تیم فولاد زرند به میدان میرفت، توانست در طول فصل نقش مهمی در نتایج این تیم ایفا کند و همین نمایشها باعث شد تا این بازیکن مورد توجه کادر فنی گیتیپسند قرار گیرد و در نهایت به جمع شاگردان محمد کشاورز اضافه شود. این بازیکن باتجربه در کارنامه خود سابقه حضور در تیمهای مطرحی همچون مس سونگون، گهرزمین و فرشآرای مشهد را نیز دارد.
با جذب خزائی، گیتیپسند یکی از پستهای کلیدی خود را برای فصل آینده تقویت کرده و به نظر میرسد این تیم با برنامهریزی دقیقتری نسبت به فصل گذشته، خود را برای حضور قدرتمند در رقابتهای لیگ برتر آماده میکند. ضمن اینکه خزائی پساز سپهر محمدی، دومین بازیکن مُسن جدید گیتیپسند بهشمار میرود که میانگینسنی این تیم را پساز چندفصل مجدداً بهطور مشخصی افزایش خواهد داد.
مهدی دهقاننژاد، ملیپوش فوتسال ایران که دو فصل قبل با انتقالی مهم به گیتیپسند اصفهان پیوست، در شرایطی جمع سفیدپوشان را ترک میکند که در همان ابتدای حضورش در اصفهان و در جریان رقابتهای پیشفصل سفیر در سال ۱۴۰۳، دچار پارگی رباط صلیبی شد و عملاً فصل را از دست داد.
با این حال، دهقاننژاد پس از پشتسر گذاشتن دوران طولانی درمان و بازتوانی، فصل گذشته برای گیتیپسند به میدان رفت، اما نتوانست جواب اعتماد و صبر این باشگاه را دهد و بر این اساس، پس از باقر محمدی که در ابتدای سال جاری به گهرزمین سیرجان پیوست، مهدی دهقاننژاد بهعنوان دومین بازیکن جداشده از گیتیپسند در نقلوانتقالات شناخته میشود.
انتهای پیام
