محسن روشن ضمیر رییس هیات بسکتبال خوزستان، اظهارکرد: در جلسهای که روز شنبه ۳۰ خرداد با هدف احیای جایگاه بسکتبال خوزستان و زمینهسازی برای حضور قدرتمند یک تیم از کلانشهر اهواز در لیگهای کشوری در دفتر استاندار برگزار شد، گامهای مؤثری برای حل یکی از چالشهای اصلی ورزش استان برداشته شد.
او ادامه داد: در این نشست که با حضور موالی زاده استاندار خوزستان، بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان و اسطوره تکرارنشدنی بسکتبال ایران، حامد حدادی برگزار شد، راهکارهای جذب اسپانسر و حمایتهای لازم برای حضور یک تیم شایسته از مرکز استان در لیگ کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رییس هیات بسکتبال خوزستان عنوان کرد: حضور حامد حدادی در این دیدار، ضمن تزریق روحیه به جامعه بسکتبال استان، پیام روشنی از عزم جدی مسئولین برای استفاده از تجربیات بزرگان این رشته برای توسعه بسکتبال استان را به همراه داشت.
او تاکید کرد: این نشست راه کارهای بسیار مثبت و امیدوارکنندهای به همراه داشت و استاندار خوزستان با رویکردی حمایتی، ضمن استقبال از این طرح، قول مساعدت و همکاری جهت تسهیل مسیر جذب حامیان مالی و رفع موانع موجود را داد.
روشنضمیر در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش بسکتبال از قدیم الایام در سطح استان و حضور چندین بازیکن نامدار و مطرح در سطح و با تاکید بر اهمیت حضور یک تیم متشکل از بازیکنان و کادر بومی در لیگ کشور، خاطر نشان کرد: این مهم در رشد و ارتقاء رشته بسکتبال و جذب خانواده ها به ورزش از اهمیت ویژه برخوردار است. جامعه ورزش خوزستان امیدوار است با تداوم این نگاه ویژه و پیگیری مستمر مسئولین، شاهد درخشش دوباره نام بسکتبال اهواز در ویترین ورزش کشور باشیم.
انتهای پیام
