۱۴۰۵-۰۴-۰۱ | ۰۹:۱۲
اولین سایت 5G همراه اول در شیروان به بهره‌برداری رسید

اولین سایت 5G همراه اول در شیروان به بهره‌برداری رسید

خراسان شمالی (ایسنا) - مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: اولین سایت 5G همراه اول در شیروان به بهره‌برداری رسید.

دهقان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و در راستای ارتقاء کیفیت خدمات دیجیتال، نخستین سایت نسل پنجم تلفن همراه (5G) همراه اول در شهرستان شیروان و در خیابان کاشانی این شهر راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این اقدام در ادامه برنامه‌های توسعه‌ای شرکت همراه اول برای گسترش پوشش نسل پنجم تلفن همراه و پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشترکان در مناطق مختلف کشور صورت گرفته است.

دهقان ادامه داد: راه‌اندازی این سایت، گامی مهم در مسیر هوشمندسازی خدمات، بهبود تجربه کاربران و فراهم‌سازی بستر لازم برای استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی در شیروان به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این سایت، شهروندان شیروانی می‌توانند از مزایای فناوری 5G از جمله سرعت بسیار بالاتر، تأخیر کمتر و پایداری بیشتر ارتباط بهره‌مند شوند؛ امری که نقش مؤثری در توسعه خدمات دیجیتال، کسب‌وکارهای آنلاین و کاربردهای هوشمند شهری خواهد داشت.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها