دوشنبه اول تیرماه و در بخشی از همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضائیه در کرمان، مراسم معنوی روضه و توسل به شهدای کربلا و به ویژه حضرت علی اصغر علیه السلام برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، رئیس کل دادگستری، فرماندهان سپاه و انتظامی استان و جمعی از دادستانها، قضات و کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد، حاضران به یاد مظلومیت شهدای کربلا اشک ریختند.
در ادامه مراسم، خادمان حرم حسینی همراه با پرچم عزای گنبد سیدالشهدا علیه السلام وارد سالن شدند و حال و هوای معنوی خاصی به مراسم بخشیدند.
همزمان با حضور خدام حرم حسینی، سیدجواد حسینخانی از مداحان کرمانی به مرثیهسرایی برای سالار شهیدان کربلا پرداخت و دلها و چشمها را میزبان یاد و اشک بر حسین(علیه السلام) کرد.
در پایان این مراسم از خانواده نوجوان شهید جنگ رمضان، محمدمهدی حسینخانی که در حمله جنایتکارانه دشمن به قم به شهادت رسید؛ تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم، از قضات، کارکنان اداری دادگستری و دادستانهای نمونه استان کرمان تجلیل شد.
انتهای پیام
