سید محسن موسویزاده، یکم تیر در نشست با رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، با تجلیل از میراث ۷۰ ساله این دانشگاه به عنوان پیشگام آموزش عالی کشاورزی در جنوب غرب کشور، حمایت از این مرکز را یک ضرورت ملی دانست.
او تأکید کرد: این دانشگاه تنها یک مرکز آموزشی نیست، بلکه بازوی اجرایی و علمی در تحقق هدف حیاتی "تأمین امنیت غذایی" کشور است که با تکیه بر دانش تخصصی و بومی، پاسخی مؤثر به نیازهای کشاورزی منطقه و کشور است.
نماینده مردم اهواز، کارون و باوی در مجلس گفت: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، کانون پرورش نخبگان و پرورش سرمایههای انسانی متخصص در حوزههای کشاورزی و منابع طبیعی است و تقویت این مرکز، به معنای تقویت توانمندیهای فناورانه کشور در مسیر توسعه پایدار است.
او با ابراز خرسندی از نقش پیشرو این دانشگاه در ارتقای فناوریهای نوین، متعهد شد، تمامی محورهای رفاهی و زیرساختی مطرح شده در این دیدار را با جدیت و در اولویتهای اجرایی پیگیری کنند.
فیاضی رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان نیز در این دیدار، با تأکید بر جایگاه مهم دانشگاه در منطقه، خواستار افزایش سطح همکاریهای ادارات شهرستان با این مرکز شد و خاطرنشان کرد: تقویت تعاملات بینسازمانی، پیششرطی برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی در منطقه است.
به گزارش ایسنا، در این نشست، موضوعات کلیدی در راستای حمایت از سرمایههای انسانی دانشگاه از جمله پیگیری تأمین زمینهای مسکونی برای اعضای هیئت علمی و کارکنان و همچنین درخواست پیگیری در اجرای آیین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیئت علمی کارکنان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور و پرداخت حقوق و مزایای اعضای هیئت علمی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین اقدامات صورت گرفته برای بازگشت مالکیت زمینهای روبروی دانشگاه (منطقه بین دو جاده) به عنوان یکی از نیازهای زیرساختی مهم، در دستور جلسه قرار داشت.
انتهای پیام
