محمدحسن سالاری در گفتوگو با ایسنا با اشاره به برنامههای فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این مرحله از اردوی آمادهسازی با هدف ارتقای سطح فنی ملیپوشان، از تاریخ هفتم لغایت هفدهم تیرماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ابوالفضل محبی و محمدامین اشرفی به عنوان نمایندگان استان قم در این اردو حضور مییابند، افزود: این دو ورزشکار تمرینات خود را زیر نظر مستقیم کادر فنی تیمهای ملی جوانان و بزرگسالان دنبال خواهند کرد.
رئیس هیئت جودو قم در پایان یادآور شد: مجموعه هیئت جودو استان تمام توان خود را برای پشتیبانی از ورزشکاران به کار خواهد بست تا شاهد حضور پررنگ و قدرتمند آنها در رقابتهای معتبر پیشرو باشیم.
انتهای پیام
