۱۴۰۵-۰۴-۰۲ | ۱۱:۴۶
دعوت دو جودوکار قمی به اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان

دعوت دو جودوکار قمی به اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان

قم (ایسنا) - رئیس هیئت جودو استان قم، از دعوت دو ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی خبر داد و این رویداد را گامی مهم در مسیر توسعه این رشته ورزشی توصیف کرد.

محمدحسن سالاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه‌های فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این مرحله از اردوی آماده‌سازی با هدف ارتقای سطح فنی ملی‌پوشان، از تاریخ هفتم لغایت هفدهم تیرماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ابوالفضل محبی و محمدامین اشرفی به عنوان نمایندگان استان قم در این اردو حضور می‌یابند، افزود: این دو ورزشکار تمرینات خود را زیر نظر مستقیم کادر فنی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان دنبال خواهند کرد.

رئیس هیئت جودو قم در پایان یادآور شد: مجموعه هیئت جودو استان تمام توان خود را برای پشتیبانی از ورزشکاران به کار خواهد بست تا شاهد حضور پررنگ و قدرتمند آن‌ها در رقابت‌های معتبر پیش‌رو باشیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها