۱۴۰۵-۰۴-۰۲ | ۲۲:۱۶
منبع: ریاست جمهوری
رئیس‌جمهور اسلام‌آباد را ترک کرد

رئیس‌جمهور اسلام‌آباد را ترک کرد

رئیس‌جمهور پس از انجام سفری یک روزه به پاکستان و دیدار و گفت‌وگو با مقامات این کشور، اسلام‌آباد را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در جریان سفر یک روزه به پاکستان، با فرمانده ارتش، رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به صورت دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این سفر همچنین به رئیس جمهور دکترای افتخاری جراحی قلب از سوی دانشکده تخصص جراحی این کشور اعطا شد.

در این سفر وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی