۱۴۰۵-۰۴-۰۶ | ۱۰:۳۰
منبع: نمایندگی سیستان و بلوچستان
تاکید کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز کنارک بر ساماندهی سوخت و تشدید نظارت‌ها

تاکید کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز کنارک بر ساماندهی سوخت و تشدید نظارت‌ها

سیستان و بلوچستان (ایسنا) - جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کنارک با حضور مسئولان اجرایی، قضایی و امنیتی برگزار و بر تقویت هماهنگی دستگاه‌های مسئول، ساماندهی وضعیت سوخت و استمرار اقدامات نظارتی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز تأکید شد.

این نشست ۶ تیر با حضور مجد محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنارک و با حضور نجاری دادستان شهرستان، بخشداران و اعضای کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، مهم‌ترین مسائل مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به‌ویژه موضوع سوخت، مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از اقدامات و عملکرد دستگاه‌های عضو کارگروه از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنارک با تأکید بر ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی، خواستار استمرار اقدامات پیشگیرانه و اجرای دقیق مصوبات کارگروه برای مقابله مؤثر با قاچاق کالا و ارز شد.

اعضای کارگروه نیز با بررسی آخرین وضعیت حوزه سوخت، راهکارهای ساماندهی توزیع و نظارت بر مصرف آن را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده و بر لزوم تشدید نظارت‌ها، رصد مستمر فعالیت‌ها و برخورد قانونی با هرگونه تخلف در این حوزه تأکید کردند.

در این نشست، بر پیگیری مصوبات کارگروه، استمرار اقدامات نظارتی، ارتقای هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول و ساماندهی وضعیت سوخت در سطح شهرستان کنارک به‌عنوان اولویت‌های اصلی تأکید شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها