عبدالعزیز میایی ۶ تیر به همراه محمدعلی رأفت، مدیر هسته گزینش استانداری و نماینده ستاد اربعین سیستان و بلوچستان و اعضای ستاد اربعین شهرستان از بخشهای مختلف پایانه مرزی ریمدان بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای میزبانی از زائران قرار گرفت.
در این بازدید، وضعیت زیرساختهای پایانه، امکانات رفاهی، خدمات پشتیبانی و تمهیدات پیشبینی شده برای تسهیل تردد زائران اربعین مورد ارزیابی قرار گرفت.
همچنین جلسه ستاد اربعین شهرستان دشتیاری با حضور فرماندار، نماینده ستاد اربعین استان و اعضای ستاد برگزار شد و آخرین برنامهریزیها، هماهنگیهای بین دستگاهی و اقدامات اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فرماندار دشتیاری در این نشست بر آمادگی کامل دستگاههای اجرایی، تسریع در تکمیل زیرساختها، هماهنگی مستمر میان اعضای ستاد و رفع موانع احتمالی تأکید کرد و خواستار بسیج همه ظرفیتهای شهرستان برای ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین شد.
همچنین در این نشست، بر اجرای دقیق مصوبات ستاد اربعین، تکمیل زیرساختهای مورد نیاز و استمرار نظارت بر روند آمادهسازی پایانه مرزی ریمدان تا آغاز تردد زائران تأکید شد.
انتهای پیام
