رييس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي تهران: بيشترين شكايت از آژانسها خلف وعده نسبت به خدمات است بخش نظارت بر خدمات نوروزي دفاتر خدمات مسافرتي تشكيل شد
رييس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي استان تهران گفت: نظارت بر خدمات دفاتر خدمات مسافرتي استان تهران با همكاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان به مناسبت نوروز صورت ميگيرد.
اكبر غمخوار در گفت وگو با خبرنگار گردشگري ايسنا، گفت: امسال نظارت بر فعاليت و خدمات نوروزي دفاتر خدمات مسافرتي تهران با هماهنگي و حضور نمايندهي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان از سوي انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي تهران صورت ميگيرد.
وي اظهار كرد: اين نظارت بر خدمات دفاتر خدمات مسافرتي تهران از 15 اسفند ماه شروع شده و تا 15 فروردين ماه سال 86 ادامه داد.
رييس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي استان تهران قيمت تورهاي گردشگري دفاتر فعال استان را به دليل وجود بازار آزاد، متعادل ارزيابي كرد،گفت: در سال جاري با هماهنگي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري شكايت از دفاتر خدمات مسافرتي استان بررسي شده و به صفر رسيده است.
وي افزود: بيشتر شكايتها به خلف وعدهي دفاتر خدمات مسافرتي در مورد خدمات مربوط بود كه با حضور نمايندگان انجمن صنفي دفاتر مسافرتي، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهرن و شاكيها بررسي رضايت شاكي با اقدامات صورت گرفته جلب شد.
به گفتهي او، در اين بررسيها، بعضي از شكايتها غير منطقي بوده كه حق به آژانس توريستي داده شده است و برخي شكايتهاي تاييد شده نيز با دريافت جريمهي نقدي رسيدگي شد.
غمخوار خاطر نشان كرد: انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي تهران براي نوروز با هماهنگي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان، بخش نظارت بر خدمات آژانسها را تشكيل داده است.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات