کميتهي ارزشيابي و نظارت بيستوسومين نمايشگاه بينالمللي کتاب تهران در مراسم پاياني نمايشگاه امسال، ناشر و کتاب برگزيده را با توجه به معيارهاي خود معرفي ميکند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عليرضا معاف - قائممقام کميته ارزشيابي و نظارت بيستوسومين نمايشگاه بينالمللي کتاب تهران - با اعلام اين خبر، عنوان كرد: ملاکها و شاخصهايي براي تعيين ناشر و کتاب برگزيده از سوي کميته ارزشيابي درنظر گرفته شده که ارزيابان کميته بر اساس آنها در بازديدهاي ميداني گزارشهاي خود را تنظيم خواهند کرد.
او افزود: شاخصهاي کمي و کيفي شامل بحثهاي محتوايي، ظاهري، ميزان رعايت ضوابط و قوانين اداره کتاب و آييننامههاي محتوايي و انضباطي نمايشگاه است.
بر اساس اين خبر، آييننامه انضباطي از سوي کميته ناشران داخلي به همه ناشران و غرفهداران ارائه شده است.
بيستوسومين نمايشگاه بينالمللي کتاب تهران 15 تا 25 ارديبهشتماه در مصلاي امام خميني (ره) برگزار ميشود.
انتهاي پيام
