• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-13217
  • خبرنگار : 90089

نماينده‌ي مردم بابلسر در گفت‌وگو با ايسنا: هتك حرمت قرآن در آمريكا از اهداف ديرينه امپرياليسم است

نماينده‌ي مردم بابلسر در گفت‌وگو با ايسنا:
هتك حرمت قرآن در آمريكا از اهداف ديرينه امپرياليسم است

نماينده‌ي مردم بابلسر با محكوم كردن اهانت به قرآن كريم گفت: اقدام وقيحانه‌ي آمريكايي‌ها در پاره كردن و آتش زدن قرآن كريم صرفا از سوي تندروهاي اين كشور برنامه‌ريزي نشده است، بلكه از سوي امپرياليسم كه تبلور آن در اين افراد بوده است، برنامه‌ريزي و پياده شد.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب، افزود: امپرياليسم از ديرباز تا كنون با توحيد و پيروان اديان وحداني دشمن بوده است،سياست آنان اين است كه در فاز اول واكنش، غيرت و همت مسلمانان را مورد آزمايش قرار داده و به دقت ارزيابي كرده و با سنجش شدت يا ضعف واكنش‌ها، حركات شديدتر يا عقب‌نشيني در برنامه‌ريزي‌هاي خصمانه‌ي خود را دنبال خواهند كرد.

اين عضو كميسيون برنامه و بودجه تصريح كرد: سال‌ها پيش يكي از نمايندگان تفكر امپرياليستي در مجلس يكي از اين كشورها قرآن را بلند كرد و گفت تا مادامي كه اين كتاب وجود دارد، نمي‌توانيم به اهدافمان برسيم. اين بيان نشان مي‌دهد، فلسفه‌ي وجودي امپرياليسم دست زدن به اقدامات اين‌چنيني است. اگر مسلمانان با اقدام موهني كه در آمريكا انجام شد با غيرت برخورد نكنند، اينان اقداماتشان را دو صد چندان مي‌كنند.

وي با تاكيد بر اين‌كه امروز هركس كه ادعاي مسلماني دارد، بايد وارد ميدان شود و تا جايي كه امكان دارد در برابر دشمني‌هاي امپرياليسم با توحيد ايستادگي كند، گفت: اين هتك حرمت پيامي محكم از سوي آمريكايي‌ها به سران كشورهايي است كه در ظاهر مدعي سردمداري جهان اسلام هستند، ولي در حقيقت با غفلت از انديشه و عملكرد مستكبران از اصل اسلام و نظام توحيدي غافلند.

نماينده‌ي مردم بابلسر با تاكيد بر پتانسيل بالقوه‌ي جهان اسلام گفت: سياست‌هاي امت اسلام بايد در قالب سازمان كنفرانس اسلامي بازمهندسي شود. حكام كشورهاي عربي كه خود را سران جهان اسلام مي‌دانند ،بايد به خود آمده و سياست‌هاي متمركز و واحدي را در برخورد با اقدامات امپرياليستي اتخاذ كنند. مردم كشورهاي مسلمان نيز بايد به دور از مصلحت‌انديشي‌هاي سران كشورهايشان به خروش آيند تا زحمات چندين هزار ساله‌ي انبيا تحت‌الشعاع قرار نگيرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha