۱۳۹۰-۰۱-۲۶ | ۱۲:۲۱

پرستار بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج كه سال گذشته با ضربه پنجه بوكس همراه يك بيمار، بينايي خود را از دست داده بود، آخرين وضعيت پرونده خود را تشريح كرد.

عبدالوهاب دانش‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت خود اظهار كرد: از اواخر آبان ماه سال گذشته در دفتر پرستاري بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج مشغول به كار هستم و بيمارستان شهيد بهشتي نيز با توجه به وضعيتي كه داشتم همراهي خوبي را با من داشت.

وي همچنين گفت: متهم اين پرونده در حال حاضر در زندان بسر مي‌برد.

‌به گزارش ايسنا، عبدالوهاب دانش‌نيا، پرستار بخش ICU بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج در نهم شهريورماه سال گذشته با ضربه پنجه بوكس همراه يك بيمار، بينايي چشم چپ خود را از دست داد كه اين حادثه توجه مسئولان را به تامين امنيت جامعه پزشكي جلب كرد.

انتهاي پيام

# اجتماعی

آخرین اخبار اجتماعی