• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۰ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9004-13845
  • خبرنگار : 71368

تامين هزينه‌هاي موادمخدر، جنايت ويلاي عباس‌آباد را رقم زد

تامين هزينه‌هاي موادمخدر، جنايت ويلاي عباس‌آباد را رقم زد

معتاداني كه به انگيزه سرقت و تامين پول موادمخدر دختر 32 ساله‌اي را در مازندران به قتل رساندند، در تهران دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران كلانتري‌103 گاندي در تهران اوايل خردادماه سال‌جاري گزارشي دريافت كردند مبني بر اين كه سه نفر به نام‌هاي «سجاد» 25 ساله، «بهنام»30 ساله و «سميرا» 24 ساله در شهرستان عباس‌آباد مازندران اقدام به قتل دختري 32 ساله به نام «الناز» كردند.

ماموران از اطلاعات اين فرد دريافتند كه اين سه متهم پس از به قتل رساندن «الناز» جسد وي را در داخل رودخانه‌اي رها كرده‌ و متواري شدند.

ماموران در تحقيقات دريافتند كه اين سه متهم به قتل در ساعات پاياني شب در خيابان وليعصر (عج) با يكديگر قرار ملاقات دارند تا همگي از تهران متواري شوند. ماموران به بررسي صحت و سقم اين گزارش پرداختند و با استعلام از پليس آگاهي مازندران دريافتند اوايل خردادماه سال‌جاري ماموران پليس عباس آباد، جسد دختري حدودا 32ساله در يكي از رودخانه‌هاي اين شهرستان كشف كردند.

با تاييد گزارش دريافتي، ماموران شناسايي و دستگيري متهمان را در دستور كار خود قرار دادند و ضمن حضور در محل ملاقات، دو نفر از متهمان را در محل دستگير كردند.

با انتقال متهمان به كلانتري آنان ضمن اعتراف به قتل «الناز» مخفي‌گاه همدست ديگر خود را در بلوار شهيد محلاتي به ماموران معرفي كردند كه اين فرد نيز در ساعات پاياني شب توسط ماموران پليس دستگير و در بازرسي از مخفي‌گاه وي سيم‌كارت و تلفن همراه متوفي كشف و ضبط شد.

متهمان در بازجويي‌ها ضمن قبول بزه انتسابي عنوان كردند كه چندي پيش سميرا در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شده بود كه در آنجا با «الناز» هم اتاقي بود و از اين طريق با يكديگر آشنا شده و ارتباط آنان از آن زمان ادامه داشته است.

براساس اعترافات متهمان ارتباط «سميرا» و «الناز» ادامه داشته تا اين كه الناز، سميرا را به خانه‌شان دعوت كرده و پس از آن كه متهم در جريان وضعيت مالي بسيار خوب خانواده مقتوله قرار مي‌گيرد ارتباطش را با وي بيشتر مي‌كند.

بنابر اعترافات متهمان پس از آن كه رابطه اين دو صميمي مي‌شود سميرا از مقتوله مي‌خواهد كه بدون هماهنگي با خانواده‌اش راهي ويلاي شخصي آنان (مقتوله)‌ در شمال كشور شوند كه در شب حادثه الناز را با همكاري دو هم دست ديگرش در كنار رودخانه به قتل مي‌رسانند.

ماموران در تحقيقات تكميلي دريافتند هر سه متهم به قتل به موادمخدر از نوع شيشه اعتياد داشته و به انگيزه سرقت منزل براي تامين پول موادمخدر اقدام به قتل اين دختر 32 ساله كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha