• شنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۰ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9007-09896

فراخوان نخستين جشنواره‌ي بين‌المللي "هنر در رسانه"

فراخوان نخستين جشنواره بين‌المللي "هنر در رسانه" در سه بخش (صفحه‌آرايي، کارتون و کاريکاتور و عکس، جلد و گرافيک مطبوعاتي) و در دو موضوع آزاد و صلح و عدالت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، شرايط کلي شرکت در نخستين جشنواره "هنر در رسانه" به شرح زير است:

1- تعداد آثار ارسالي براي هر نفر پنج اثر است.

2- آثاري در اين جشنواره پذيرفته خواهند شد که طي يک سال گذشته در رسانه‌هاي مکتوب و ديجيتال منتشر شده باشند. (تبصره: در بخش بين‌الملل تمامي عکس‌هاي خبري که اجازه چاپ نگرفته‌اند، امکان حضور دارند.)

3- اصل اثر و مطبوعه چاپي بايد به همراه اثر به دفتر دبيرخانه ارسال شود. (تبصره: آثاري که در رسانه‌هاي ديجيتال منتشر شده بايد فرم شرکت در جشنواره ممهور به مهر آن رسانه باشد.)

4- آثاري که نياز به ترجمه داشته، ترجمه اثر و اصل اثر ارسال شود.

5- آثار خلق شده بايد در راستاي اتفاقات روزهاي آن سال باشد.

6- فايل ديجيتالي آثار تا تاريخ سي‌ام مهرماه بايد به پست الکترونيک (info.wpa2011@gmail.com) ارسال شود، تا مورد بررسي و داوري قرار بگيرند.

7- در صورتي که آثار ارسالي ديجيتالي منتخب شود و اصل آن تا تاريخ 5/ 8 /1390 به دبيرخانه مسابقه نرسد، از دور مسابقه کنار گذاشته مي‌شود.

8- جشنواره مي‌تواند از آثار رسيده در انتشارات و تبليغات در راستاي اهداف مورد نظر "کتاب، کارت پستال، سي دي و ..." استفاده كند.

9- پر کردن فرم جشنواره الزامي است.

هم‌چنين در اين فراخوان، شرايط اختصاصي بخش‌هاي سه گانه جشنواره "هنر در رسانه" به شرح ذيل اعلام شده است:

در بخش عکس، اندازه هر يک از عکس‌ها بايد A3، کيفيت آن 300DPI و فرمت عکس JPEG باشد. عکس‌ها مي‌تواند در قالب‌هاي سياه و سفيد يا رنگي و به صورت تک و مجموعه‌اي ارسال شود.

در بخش کارتون و کاريکاتور نيز علاقه‌مندان مي‌توانند در بخش‌هاي کاريکاتور چهره، کارتون بدون شرح، با شرح و کارتون استريپ شرکت كنند. آثار ارسالي بايد در اندازه A3، به صورت 300DPI و با فرمت JPEG به دبيرخانه جشنواره ارسال شود.

در بخش گرافيک هم آثار مربوط به صفحه آرايي و طراحي جلد پذيرفته مي‌شود. علاقمندان به شرکت در اين بخش جشنواره بايد آثارشان را با کيفيت 300DPI، با اندازه اصلي اثر منتشر شده و در فرمت JPEG به دبيرخانه ارسال کنند.

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه دائمي جشنواره بين‌المللي "هنر در رسانه" به آدرس تهران، تقاطع خيابان شهيد بهشتي و ولي عصر (عج)، خيابان شهيد اکبري (مستوفي)، نبش کوچه 21/1 پلاک 24، موسسه فرهنگي مطبوعاتي نشرآوران، طبقه سوم ارسال کنند.

هم‌چنين شماره تلفن‌هاي 88725431 ، 09122161292 و 09125444248 براي پاسخگويي به علاقمندان اختصاص يافته است.

نتايج نخستين جشنواره بين‌اللمللي "هنر در رسانه" دهم آبان‌ماه امسال همزمان با برنامه پاياني نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha