• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91012910617
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ خبرداد:

حمله خانواده «فلفلي» به ماموران پليس

حمله خانواده «فلفلي» به ماموران پليس

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري يکي از اراذل و اوباش لويزان خبر داد و گفت: خانواده متهم قصد داشتند با ايجاد درگيري با ماموران، او را فراري دهند.

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري يکي از اراذل و اوباش لويزان خبر داد و گفت: خانواده متهم قصد داشتند با ايجاد درگيري با ماموران، او را فراري دهند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ عليرضا محرابي با بيان اينكه مدتي پيش با شکايت ساکنان محدوده خيابان لويزان درباره اقدمات شرورانه يکي از اراذل و اوباش اين محدوده و ايجاد مزاحمت براي شهروندان، تيمي از ماموران دايره عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند گفت: ماموران با شناسايي اين متهم معروف به «فلفلي»، براي دستگيري وي اقدام کردند.

وي گفت: خانواده اين متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به ايجاد جوسازي و درگيري با ماموران کرده و قصد داشتند اين متهم را فراري دهند که در اين زمينه با ماموران درگير شدند که در آن با سلاح سرد و چوب قصد جلوگيري از انجام وظيفه ماموران را داشتند.

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ گفت: در اين بين برادران، دوستان و همچنين پدر نامبرده با چوب و شيشه به سه مامور اعزامي حمله کرده که ماموران براي آرام سازي آنان اقدام به شليک چهار تيرهوايي کردند و ضمن هماهنگي با ديگر تيم‌هاي گشتي پليس، هشت نفر زن و مرد شرکت‌کننده در درگيري را که از اقوام و فاميل متهم بودند را دستگير کردند.

محرابي اضافه کرد: در بازرسي انجام شده از منزل متهمان چهار عدد گرز، يک عدد افشانه گاز اشک‌آور، دو قبضه چاقو، يک عدد پنجه بوکس، تعدادي مشروبات الکلي و تعدادي سلاح سرد نامتعارف کشف و ضبط شد که کليه متهمان براي سير مراحل قانوني به پايگاه پليس امنيت عمومي منتقل شدند.

انتهاي پبام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha