• دوشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91022514530
  • خبرنگار : 71431

محموله‌‌هاي هرورئين و ترياك سر از بار پياز درآوردند

كشف بيش از 100 كيلوگرم انواع موادمخدر در هرمزگان

كشف بيش از 100 كيلوگرم انواع موادمخدر در هرمزگان

ريیس پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان از کشف 107 کیلو و 160 گرم مخدر حشیش، هروئین و تریاک در جريان دو عملیات جداگانه خبرداد.

ريیس پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان از کشف 107 کیلو و 160 گرم مخدر حشیش، هروئین و تریاک در جريان دو عملیات جداگانه خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ سید احمد خدایی با اعلام اين خبر گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر، یک باند قاچاق موادمخدر که قصد انتقال مواد از استان هرمزگان به فارس را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت‌های غیرمحسوس و شناسایی محل و مسیر تردد سوداگران، در مقابل پلیس راه میناب- بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری به رانندگی دو نفر مظنون و خودرو را تعقیب كردند که پس از ساعاتی تعقیب و مراقبت یک دستگاه کامیون در میدان «باباغلام» متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن را متوقف و خودروها را به یگان انتقال دادند که در بازرسی از کامیون حامل بار پیاز 40 کیلوگرم تریاک و 13 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار و بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف و سه نفر از عوامل و عناصر توزیع موادمخدر را دستگیر کردند.

ريیس پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودان نیز در عملیاتی دیگر در راستای تشدید مقابله با قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، حین گشت‌زنی در محورهای فرعی و اصلی، به راکبان دو دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور توقف دادند که راکبان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار كردند.

خدایی اظهاركرد: پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی، ماموران موتورسیکلت‌ها متوقف و در بازرسی از آنها 54 کیلو و 860 گرم حشیش که در زیر زین موتور جاسازی شده بود را کشف و در این رابطه دو نفر از عوامل قاچاق موادمخدر را دستگیر کردند.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام پليس هرمزگان،ريیس پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان ادامه داد: در مجموع مأموران انتظامي و پلیس مبارزه با موادمخدر رودان در دو عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت حامل و فعال در قاچاق موادمخدر را شناسایی و توقیف كردند و جمعاً 107 کیلو و 160 گرم انواع موادمخدر از نوع حشیش، هروئین و تریاک را کشف و پنج نفر از عوامل و عناصر تهیه، توزیع و حمل موادمخدر را دستگیر و همراه با موادمخدر مکشوفه به یگان انتظامي منتقل كردند که متهمان پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha