• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91032111667
  • خبرنگار : 71368

انهدام باند اوباشگران موادفروش در ورامين

انهدام باند اوباشگران موادفروش در ورامين

فرمانده انتظامي شرق استان تهران از دستگيري اراذل اوباشي خبر داد كه با تجمع در كشتزارها از مردم زورگيري مي‌كردند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران از دستگيري اراذل اوباشي خبر داد كه با تجمع در كشتزارها از مردم زورگيري مي‌كردند.

سرهنگ سيروس فتحي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه ماموران شهرستان پيشوا ورامين در اواخر ارديبهشت ماه سال جاري در جريان تجمع تعدادي از اراذل و اوباش شهرستان‌هاي پيشوا ورامين قرار گرفتند، گفت: اوباش‌گران به سركردگي شرور تحت تعقيب و متواري به نام «سعيد- ج» در بيابان‌ها و سرزمين‌هاي كشاورزي شالموت اقدام به زورگيري از افراد عبوري و همچنين خريد و فروش موادمخدر، سلاح، مهمات و ساير اعمال مجرمانه مي‌كردند.

وي با بيان اينكه با تلاش ماموران محل تجمع اين اراذل اوباش شناسايي شد، گفت: با هماهنگي‌هاي قضايي سه اكيپ چهارنفره عملياتي به فرماندهي رييس كلانتري مركزي پيشوا به محل تجمع اراذل اوباش اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران با بيان اينكه ماموران پس از مراقبت يك ساعته متوجه شدند كه حدود 15 نفر از اراذل اوباش كه همگي داراي وسيله نقليه و موتورسيكلت بودند در يكي از كشتزارهاي اين منطقه جمع شدند.

فتحي با بيان اينكه پس از تجمع اين اراذل اوباش آنان از يك تبعه بيگانه عبوري زورگيري كردند، گفت: با انجام اين زورگيري عمليات شروع و اراذل اوباش كه داراي سلاح گرم و سرد بودند، به سمت ماموران حمله‌ور شدند.

وي با بيان اينكه «سعيد» سركرده اين باند كه داراي سلاح شكاري بود، به سمت ماموران تيراندازي كرد، گفت: ماموران نيز با رعايت قانون به كارگيري سلاح، سعيد را از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار دارند، اما با توجه به موقعيت جغرافيايي و وجود مزارع كشاورزي و كانال‌هاي متعدد آب، تاريكي هوا و همچنين وجود چاه و قنات‌هاي قديمي، سعيد به همراه تعداد ديگري از اراذل اوباش به وسيله‌ موتورسيكلت‌هايي كه در اختيار داشتند، متواري شدند.

فتحي با بيان اينكه پس از تعقيب و گريز‌هاي انجام شده، ماموران پنج تن از اراذل معروف به نام «سعيد»، «مهدي»، «ابراهيم»، «حسين» و «ابوالفضل» را دستگير كردند، گفت: از اين افراد تعداد پنج دستگاه موتورسيكلت، چهار قبضه قمه، دو قبضه شمشير، يك قبضه چاقو، يك بسته ضرب‌گير آهني، تعداد دو عدد پوكه سلاح وين‌چستر، كشف و جستجو براي شناسايي محل اختفاي «سعيد» و ساير همدستانش ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha