• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91041408670
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

نمي‌توانيم بگوييم در آب‌هاي جنوب کنترل و اشراف صددرصدي داريم

فرمانده ناجا: اجازه نخواهيم داد که تهديدات از مرزهاي خاکي به آبي منتقل شود

فرمانده ناجا: اجازه نخواهيم داد که تهديدات از مرزهاي خاکي به آبي منتقل شود

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه تامين امنيت مرزهاي آبي بيش از گذشته در دستور کار قرار گرفته است گفت: اجازه نخواهيم داد که تهديدات از مرزهاي خاکي به آبي منتقل شود.

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه تامين امنيت مرزهاي آبي بيش از گذشته در دستور کار قرار گرفته است گفت: اجازه نخواهيم داد که تهديدات از مرزهاي خاکي به آبي منتقل شود.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در حاشيه بازديد از هنگ مرزي جلفا، مرزهاي استان آذربايجان شرقي را از لحاظ امنيتي بسيار خوب ارزيابي کرد و گفت: همکاري فرماندهي مرزباني استان آذربايجان‌شرقي با جمهوري نخجوان بسيار خوب است و اين نقطه مرزي از حداقل تهديدات برخوردار است.

وي افزود: در جلسات ارزيابي برگزار شده با حضور بازرساني از ستاد ناجا و مسئولان مرزباني و فرماندهان هنگ‌هاي مرزي آذربايجان‌شرقي، خوشبختانه اقدامات مرزباني اين استان بسيار خوب ارزيابي شده است.

فرمانده ناجا، آمادگي‌هاي رزمي و عملياتي و نيز روحيه مرزبانان اين استان را در همه سطوح بسيار مناسب ارزيابي کرد و افزود: مرزهاي آذربايجان‌شرقي يکي از امن‌ترين مرزهاي کشور ماست.

هر تروريستي تلاش مي‌کند از طريق مرز وارد کشور شود

احمدي‌‌مقدم تصريح کرد: طبيعي است، هر تروريستي تلاش مي‌کند از طريق مرز وارد کشور شود اما طبق شواهد، همسايگان ما در اين مناطق کنترل نسبي بر مرزهايشان دارند.

فرمانده نيروي انتظامي همکاري‌هاي متقابل مرزي بين ايران و همسايگان شمالي را بسيار خوب عنوان و تصريح‌کرد: همکاري و ملاقات‌هاي مرزي ما با کشورهاي همسايه، بسيار مثبت و سازنده است.

وي با بيان اينکه با تکميل‌کردن انسداد در مرزهاي شرقي کشور، شاهد ورود موادمخدر و ناامني از مرزهاي خاکي به سمت دريا هستيم، گفت: متناسب با اين جابجايي تهديد، تقويت درياباني از لحاظ تاسيسات و تجهيزات در دستور کار قرار گرفت که اعتبارات خوبي هم به آن تخصيص داده شد.

اجازه نخواهيم داد که تهديدات از مرزهاي خاکي به مرزهاي آبي منتقل شود

فرمانده ناجا از افزايش دو برابري توان مرزي در درياباني در سال جاري و سال آينده خبرداد و افزود: اجازه نخواهيم داد که تهديدات از مرزهاي خاکي ما به مرزهاي آبي منتقل شود.

نمي‌توانيم بگوييم بر آب‌هاي جنوب کنترل و اشراف صد درصدي داريم

تامين امنيت مرزهاي آبي بيش از گذشته در دستورکار قرار گرفته است

وي با بيان‌ اينکه همکاري ايران با همسايه‌هاي جنوبي در حوزه امنيت مشترک، مبادله مجرمان، مبادله اطلاعات و همکاري‌هاي عملياتي مجموعا رضايت‌بخش است، گفت: مشکلات کمتري در درياهاي جنوبي داريم اما نمي‌توانيم بگوييم که بر آب‌هاي جنوب که از آب‌هاي بين‌المللي به شمار مي‌آيد، کنترل و اشراف صد درصدي داريم اما تلاش مي‌کنيم با تقويت واحدها از گسترش ناامني جلوگيري کنيم.

به گزارش ايسنا، وي با اشاره به کنترل دقيق مرزهاي خاکي، افزود : تامين امنيت مرزهاي آبي بيشتر از گذشته در دستور کار قرار گرفته است .

امنيت آفرينان واقعي كساني هستند كه به تهاجمات فرهنگي دشمن پاسخ دهند

فرمانده ناجا همچنين در صبحگاه عمومي مرزباني آذربايجان شرقي هدف دشمن از جنگ نرم و تهاجمات فرهنگي را خدشه‌دار كردن امنيت اخلاقي حاكم بر ايران اسلامي دانست و گفت: امنيت آفرينان واقعي كساني هستند كه به تهاجمات و تعارضات فرهنگي دشمن پاسخ مي‌دهند.

وي ضمن تبريک عيد نيمه شعبان گفت: انتظار يك مفهوم واقعي است و منتظر واقعي فردي است كه زمينه‌ساز ظهور وليعصر(عج) را فراهم و در زمان غيبت براي جاري‌سازي احكام الهي تلاش کند.

فرمانده نيروي انتظامي در جمع مرزبانان آذربايجان‌شرقي اعلام كرد: بدون شك امنيت مهمترين نياز جوامع بشري است و در دنياي پيچيده امروزي، برقراري امنيت پايدار در جامعه نيز ابعاد پيچيده‌اي به خود گرفته است.

وي گفت : درعصر ارتباطات، دشمن با استفاده از ابزارهايي همچون ماهواره و سايت‌هاي مجازي در صدد است با كمرنگ نشان دادن فرهنگ حاكم بر جامعه اسلامي فرهنگ منحط غربي را جايگزين كند.

احمدي‌مقدم افزود: امنيت آفرينان واقعي جامعه كساني هستند كه به تعارضات فرهنگي دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي پاسخ مي‌دهند.

وي گفت: دشمن با ترويج قاچاق مواد مخدر، ساماندهي گروه‌هاي تروريستي، ايجاد اختلافات و فشارهاي اجتماعي قصد دارد روحيه مردم ما را تضعيف كند.

احمدي‌مقدم افزود: امنيت اخلاقي اساس و پايه امنيت اجتماعي است و انتقادات وارده به نيروي انتظامي در حوزه امنيت اخلاقي بي‌مورد بوده و دشمن با ترويج بي‌بند و باري سعي در سست كردن پايه‌هاي امنيت اخلاقي جامعه را دارد.

فرمانده ناجا در خاتمه هدف دشمن از ترويج بي‌بند و باري و ايجاد ناهنجاري اخلاقي را، سست كردن بنياد خانواده اسلامي دانست و گفت: وقتي بنياد خانواده سست مي‌‌شود طلاق‌ها در جامعه افزايش يافته باعث ايجاد معضلات اجتماعي مختلف مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha