• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91050905713
  • منبع : نمایندگی البرز

سارق شبگرد کرجی دستگیر شد

سارق شبگرد کرجی دستگیر شد

رييس پلیس كرج از دستگيري سارق حرفه‌ای كه با استفاده از تاریكی شب اقدام به سرقت از مغازه و خودروها می‌كرد، خبرداد.

رييس پلیس كرج از دستگيري سارق حرفه‌ای كه با استفاده از تاریكی شب اقدام به سرقت از مغازه و خودروها می‌كرد، خبرداد.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان در گفت و گو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اعلام اين خبر گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر افزایش سرقت مغازه، منزل و وسايل داخل خودرو در منطقه محمدشهر بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران كلانتری 25 قرار گرفت.

وی افزود: اكیپی از ماموران كلانتری با بررسی پرونده‌های سرقت و تجزیه و تحلیل آنها و بررسی آثار انگشت سارق یا سارقان به این نتیجه رسیدند كه اثر انگشت‌های بجا مانده در بیشتر سرقت‌ها متعلق به یك فرد است كه به صورت حرفه‌ای با تخریب قفل مغازه‌ها و خودروها اقدام به سرقت لوازم داخل آنها می‌كند.

خیرخواهان با بيان اينكه ماموران در ادامه تحقیقات خود با مراجعه به بانك اطلاعاتی سارقان، سوابق سارقان سابقه‌دار را بررسی و با شناسایی تعدادی از افراد مظنون، تصاویر آنها را در اختیار واحدهای گشتی پلیس قرار داده تا از این طریق رفتار این افراد تحت كنترل قرار گیرد، گفت: با افزایش گشت در منطقه مورد نظر، سرانجام در ساعت 12 نیمه شب گذشته ماموران در حین گشت‌زنی، سارقی را مشاهده كردند كه در حال باز كردن و تخریب قفل یكی از مغازه‌های خیابان اصلی محمدشهر بود.

ريیس پلیس كرج تصريح کرد: ماموران با اعلام دستور ایست قصد دستگیری وی را داشتند كه سارق به محض رویت ماموران با استفاده از موتورسیكلت بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، اما در تعقیب و گریز ماموران هنگامی كه چاره‌ای جز توقف نمی‌دید خود را تسلیم پلیس كرد.

خیرخواهان اضافه كرد: متهم دستگیرشده به نام «شهرام- ن» در بازجویی‌های ماموران به 66 فقره سرقت مغازه و وسايل داخل خودرو و سرقت تحت عنوان مامور در ساعت‌های پایانی شب در محمدشهر و ماهدشت اعتراف كرد.

رييس پلیس كرج در پايان یادآورشد: ماموران در پی اعترافات سارق و در بازرسی از مخفی‌گاه وی انواع لوازم و كالاهای سرقتی را كشف و متهم مورد نظر نیز پس از تشكیل پرونده براي سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha