• دوشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91070301822
  • خبرنگار : 71368

اظهارات ناهماهنگ در بازار ارز، آشفتگي را دامن مي‌زند

سردار احمدي‌مقدم: در پرونده «مهدي هاشمي» اجرا كننده دستور قضايي هستيم

سردار احمدي‌مقدم: در پرونده «مهدي هاشمي» اجرا كننده دستور قضايي هستيم

فرمانده ناجا با بيان اينكه اظهارات ناهماهنگ در مورد بازار ارز، آشفتگي را دامن مي‌زند، گفت: ناجا در پرونده مهدي هاشمي اجرا كننده دستور قضايي است.

فرمانده ناجا با بيان اينكه اظهارات ناهماهنگ در مورد بازار ارز، آشفتگي را دامن مي‌زند، گفت: ناجا در پرونده مهدي هاشمي اجرا كننده دستور قضايي است.

به گزارش خبرنگار «انتظامي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در حاشيه يازدهمين نمايشگاه ايپاس درباره پرونده «مهدي‌هاشمي» گفت: اين پرونده در حال تكميل است و نيروي انتظامي به عنوان ضابط قضايي تنها اجرا كننده دستورات قضايي است.

وي با بيان اينكه مسير در مرحله خود در حال طي‌شدن است گفت: مسئولان قضايي به اين مسئله رسيدگي مي‌كنند و از آنجايي كه همه در برابر قانون يكسان هستند فكر نمي‌كنم اهمال و اغماضي صورت گيرد.

وي با بيان اينكه مهدي هاشمي شب گذشته وارد تهران شده است گفت: در حضور نماينده دادستان دلالت به دستگاه قضايي شد و قوه قضاييه نيز تمهيدات لازم را در نظر خواهند گرفت.

احمدي‌مقدم همچنين در مورد بازار ارز و دلالان دلار گفت: اجازه دهيد اطلاع‌رساني از سوي مسئولان بانك مركزي و وزارت اقتصاد صورت گيرد چرا كه اظهارات ناهماهنگ به آشفتگي بازار دامن مي‌زند.

وي با بيان اينكه حرفهاي متناقض و برداشت‌هاي متعدد در مورد بازار ارز و دلار به ناامني رواني دامن مي‌زند گفت: ناجا همكاري لازم و زيادي با دولت و بانك مركزي داشته و حضور خوبي در اين عرصه داشته‌ايم اما اجازه دهيد اطلاع‌رساني از سوي مسئولان متولي صورت گيرد.

وي با بيان اينكه برخي تلاش دارند ثروت بادآورده‌اي از اين آشفتگي بازار به چنگ بياورند گفت: ناجا همكاري تنگاتنگي با نهادهاي متولي دارد.

احمدي‌مقدم همچنين درمورد پايان مهلت شماره‌گذاري پرايد نيز گفت: اين آيين‌نامه مصوب هيئت دولت است و ناجا با دادن زمان و اعمال تاخير سعي دارد كه شرايط را براي خودروساز فراهم كند. هرچند كه شركت خودروساز براي انجام اين آيين‌نامه اعلام آمادگي كرده است.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه ما فشار و تحريم‌هاي خارجي را مي‌دانيم گفت: شركت‌ موردنظر نتوانسته سر موعد مقرر آيين‌نامه را اجرا كند و در حال حاضر در حال مذاكره هستند.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه ناجا نيز نبايد شرايطي ايجاد كند تا در ركود توليد سهمي داشته باشد گفت: از شركت سايپا براي همراهي تشكر مي‌كنيم اما بايد بگويم كه قانون بايد به اجرا دربيايد.

وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آغاز موسم حج و برخوردهاي ناجا و افزايش كنترل‌ها براي عدم‌انتقال موادمخدر از سوي حجاج به كشور عربستان گفت: تا به حال قاچاقچي در عربستان دستگير نشده و ممكن است حجاج داروهايي را كه در قانون عربستان جرم است به آنجا ببرند.

وي با بيان اينكه ناجا براي حفظ صيانت از حجاج و عزت و اعتبار نظام كنترل‌هاي خود را افزايش مي‌دهد گفت: خوشبختانه دستگيري‌ها در اين حوزه به صفر نزديك شده است كه موجب عزت حجاج شده است.

وي با بيان اينكه امسال نيز سخت گيري‌ها ادامه خواهد داشت گفت: حاجي كه نسبت به انجام اين عمل اقدام كند به طور كل از سفر حج محروم مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha