• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91070503305
  • منبع : مطبوعات

دعوت رييس مركز رسيدگي به امور مساجد جهت تجمع بزرگ ائمه جماعات تهران

دعوت رييس مركز رسيدگي به امور مساجد جهت تجمع بزرگ ائمه جماعات تهران

رييس مركز رسيدگي به امور مساجد با صدور بيانيه‌اي از ائمه جماعات استان تهران دعوت كرد تا در تجمع روز شنبه در محكومت هتاكي به حريم پيامبر (ص) شركت كنند.

رييس مركز رسيدگي به امور مساجد با صدور بيانيه‌اي از ائمه جماعات استان تهران دعوت كرد تا در تجمع روز شنبه در محكومت هتاكي به حريم پيامبر (ص) شركت كنند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) متن بيانيه حجت‌الاسلام والمسلمين حاج علي‌اكبري به شرح زير است:

محضر مبارك حضرات ائمه محترم جماعات استان تهران (دامت بركاتهم)

سلام عليكم و رحمه‌الله

مدت زماني است كام و جان مسلمانان و مومنان از هتك حرمت ظالمانه دشمنان اسلام به مقدس‌ترين مقدسات مسلمانان ـ وجود مبارك و نوراني رسول اعظم (ص) ‌ـ تلخ و دردمند است. اهانتي بي‌سابقه كه قرار و آرام را از هر انسان مسلمان و آزاده‌اي مي‌گيرد و اعتراض مقدس اهل ايمان را براي هميشه شعله‌ور مي‌سازد. از اين روست كه مي‌بينيم با گذشت دو هفته از پخش فيلم موهن آمريكايي ـ صهيونيستي و به دنبال آن چاپ كاريكاتور اهانت آميز در نشريه فرانسوي، موج اعتراض آتشين مسلمانان همچنان خروشان و توفنده است. پافشاري دشمن بر مواضع خود با بهانه‌ موهوم و دروغين دفاع از آزادي بيان، بيش از هر چيز اين هشدار بيداركننده رهبر حكيم انقلاب اسلامي را گوشزد مي‌كند كه استكبار،‌ اصل اسلام را نشانه رفته است و به همين دليل است كه گستاخانه از هر نوع عذرخواهي از امت مسلمان طفره مي‌رود. لذا بر عهده ماست كه زنجيره اعترضات فراگير را همچنان ادامه مي‌دهيم و آمريكا و صهيونيسم و همراهان مفلوك آنان را از توطئه‌هاي شومشان پشيمان سازيم.

به همين منظور تجمع گسترده و بزرگ ائمه محترم جماعات استان تهران در روز شنبه كه اختصاص به وجود مقدس و نوراني حضرت محمد مصطفي (ص) دارد برگزار خواهد شد و نواي محبت و تولي خويش را در زيارت آن حضرت با صداي اعتراض توفنده خود در هم خواهيم آميخت. علماي بزرگوار و ائمه محترم جماعات ام‌القراي جهان اسلام، اين سربازان مكتب پيامبر (ص) و قرآن و اهل بيت (ع) قرآن در دست گرفته و با بهره‌مندي از توشه‌هاي معنوي دهه كرامت و عنايات رضوي، ميثاق ابدي خود را با قرآن مجيد و واسطه نزول آن اعلام خواهند داشت. به عنوان خدمتگزار كوچك مسجد از همه علماي بزرگوار، مدرسان و فضلاي حوزه‌هاي علميه و ائمه جماعات گرانقدر، به ويژه پيشكسوتان عرصه علم و تقوي، متواضعانه تمنا مي‌‌كنم در اين تجمع بزرگ و با شكوه شركت فرمايند.

اميدوارم اين حركت ارزشمند و شكوهمند،‌ سرآغاز سلسله اقدامات ائمه‌ي جماعات مساجد كشور در ديگر استان‌ها و ساير بلاد اسلامي گردد. با دلي شكسته و چشمي اشكبار از صاحب سوگ و عزاي حقيقي اين روزها‌ حضرت بقيه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه)، شكوه و عظمت صد چندان نام و ياد انسان‌ساز پيامبر بزرگ بشريت را خواهانيم.

زمان:‌شنبه 91/7/8 ـ ساعت 9/30 صبح

مكان: تهران ـ ميدان فلسطين ـ مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع)

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha