• جمعه / ۲۸ مهر ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91072818069
  • خبرنگار : 71368

«عربده‌کش» اسلامشهری دستگیر شد

«عربده‌کش» اسلامشهری دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و عربده‌کشی به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با شدت با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به هم بزنند برخورد می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و عربده‌کشی به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با شدت با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به هم بزنند برخورد می‌کند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ افضل گلزاری با بیان اینکه پلیس این استان به شدت برابر قانون با اراذل و اوباش و مخلان امنیت برخورد می‌کند و اجازه قدرت‌نمایی را به اینگونه افراد نمی‌دهد، گفت: چند روز قبل یکی از اراذل و اوباش شهرستان اسلامشهر به نام «میثم» که در این شهرستان با عربده‌کشی و استفاده از قمه قدرت‌نمایی کرده و امنیت و آسایش را از ساکنان محل سلب و پس از درگیری با چند نفر از محل فرار کرده و از مدتها قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده، بنابراین به علت اهمیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

گلزاری تصریح کرد: با کنترل محل‌های جرم‌خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد اراذل و اوباش در آن مناطق می‌رفت و با تلاش‌های بی‌وقفه پلیس سرانجام شب‌گذشته پاتوق اوباش فراری در شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفت و متهم طی عملیاتی دستگیر شد.

وی افزود: در عملیات دیگری، ماموران پلیس آگاهی استان سارق گردنبندقاپی را که چندی پیش در سطح شهرستان شهریار اقدام به گردنبندقاپی می‌کرد در شهرک وحیدیه شهریار مورد شناسایی قرار گرفت و سارق بنام «علی» دستگیر شد.

گلزاری افزود: در عملیات سومی نیز ماموران آگاهی پس از بدست آوردن اخباری از فعالیت یک جاعل در فاز یک اندیشه، اکیپی دستگیری جاعل و همدستان وی را در دستور کار خود قرار دادند تا این که روز گذشته با تلاش شبانه‌روزی ماموران، منزل جاعل به نام «مهدی» مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی متهم دستگیر و در بازرسی پلیس از محل، چهار دستگاه چاپگر، سه جلد شناسنامه،‌ تعدادی مهرهای ادارات مختلف، یک دستگاه پرس‌نایلون و چندین قطعه عکس کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطرنشان کرد در بازجویی از متهم، مشخصات همدست وی نیز بدست آمده و در عملیات دیگری همدست جاعل به نام «اصفر» و فردی که اکثرا برای وی سفارش کار می‌گرفت در شهر اندیشه مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha