• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91110201371
  • خبرنگار : 71150

/نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/2

محسنی‌اژه‌ای: 8 اسفند به پرونده‌ی قضات کهریزک رسیدگی می‌شود

محسنی‌اژه‌ای: 8 اسفند به پرونده‌ی قضات کهریزک رسیدگی می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که در پرونده رییس سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی حسب قانون اقدام کند.

سخنگوی قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که در پرونده رییس سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی حسب قانون اقدام کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در چهل و سومین نشست خبری خود با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه حکم تایید مرتضوی ابلاغ و در روزنامه رسمی به چاپ رسیده است، آیا اجرایی شده یا خیر و اگر دوباره از ناحیه دولت دچار تغییر شد، قوه قضاییه چه برخورد می‌کند؟ گفت: وزیر محترم هنگامی که از ایشان سوال شد، گفتند که مطابق قانون عمل می‌کنیم و ان‌شاءالله مطابق قانون عمل کنند و اگر که بعدا اقدامی صورت گیرد که خلاف قانون باشد، حسب قانون اقدام می‌شود.

خبرنگار دیگری خواستار اعلام تعیین وقت رسیدگی برای پرونده قضات کهریزک شد که محسنی‌اژه‌ای پاسخ داد: برای رسیدگی به این پرونده هشتم اسفندماه تعیین وقت شده است.

خبرنگار دیگری با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی و هشدار پلیس فتا در مورد اینکه بانک‌ها موظف هستند برای عابربانک‌ها از سیستم امنیتی استفاده کنند و چنین اقدامی هنوز صورت نگرفته، آیا مدعی‌العموم به این موضوع ورود می‌کند؟ که سخنگوی قوه قضاییه پاسخ داد: بانک‌ها باید در جهت ایمنی خود و مشتریانشان هر اقدامی که لازم باشد را انجام دهند. در بعضی از استان‌ها مدعی‌العموم وارد شده و از آنها خواسته ایمنی لازم را در این راستا داشته باشند.

خبرنگار دیگری با اشاره به اجرای احکامی که اخیرا صورت گرفت، گفت هروقت ما اجرای حکم این‌گونه داشتیم، پس از آن فشار حقوق بشری‌ها زیاد می‌شد، پس از این فشارها آیا این روال ادامه خواهد داشت؟ که محسنی‌اژه‌ای پاسخ داد: ما در این موضوع مصمم هستیم. کسانی که به نحوی از انحاء امنیت جامعه را برهم می‌زنند و ایجاد فساد می‌کنند، اگر اثبات شود که مفسد فی‌الارض هستند حتما این مساله را دنبال می‌کنیم.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha