• دوشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92021610662
  • خبرنگار : 71431

برخورد خودروها در بزرگراه همت قربانی گرفت

برخورد خودروها در بزرگراه همت قربانی گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در شمال غرب پایتخت خبرداد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در شمال غرب پایتخت خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 2:39 بامداد روز دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل ایستگاه 74 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت روی پل شهران اعزام شدند.

ملکی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو پرشیا و پژو 206 به شدت با یکدیگر برخورد کرده به طوری که سه تن در کابین خودروهای پراید و 206 محبوس شده‌اند.

وی با اشاره به آغاز عملیات خارج‌کردن مصدومان از داخل خودروها اظهارکرد: آتش نشانان دو تن را از داخل کابین سواری پراید و یک تن دیگر را نیز از داخل سواری 206 خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ یکی از سرنشینان پراید که مردی حدود 60 ساله بود را تایید و دو مجروح دیگر را نیز که به شدت آسیب دیده بودند، برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام می‌شود، تصریح‌کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و بازگرداندن خودروها به مسیراولیه در ساعت 3:37 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

3 کشته و زخمی در اتوبان همت

به گزارش ایسنا، اورژانس تهران در تشریح این حادثه اعلام کرد: بامداد دوشنبه در اتوبان همت به سمت غرب بعد از ورودی اتوبان باکری برخورد شدید خودروی پژو 206 با خودروی پراید که در کنار اتوبان توقف داشت موجب مرگ یک تن و مصدومیت شدید دو تن شد که با اعلام این حادثه در ساعت 2:39 به این مرکز، دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام و تکنیسین‌های اورژانس تهران پس از معاینات پزشکی، مرگ یکی از مصدومان را تایید و دو تن دیگر را که اوضاع وخیمی داشتند، به بیمارستان حضرت رسول(ص) انتقال دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha