• شنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92121006051
  • خبرنگار : 71368

دستگیری برادران عربده‌کشی که مردم را می‌زدند

دستگیری برادران عربده‌کشی که مردم را می‌زدند

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت از دستگیری دو برادر عربده‌کش خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت از دستگیری دو برادر عربده‌کش خبر داد.

سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که در پی شکایات تعدادی از شهروندان منطقه شرق تهران علیه دو نفر از اراذل و اوباش منطقه مسعودیه، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت، گفت: بررسی‌ها نشان داد که فرزاد معروف به «فرزاد کاردی» که از اراذل و اوباش سطح یک تهران محسوب می‌شود و برادرش به نام «فرزین»، اقدام به اعمال مجرمانه می‌کنند.

وی با بیان این که از طریق شعبه ششم دادیاری ناحیه 14 تهران دستور دستگیری این افراد واصل شد، گفت: ماموران با حضور در محل، دریافتند که این دو برادر با قمه اقدام به ضرب و شتم چند تن از شکات کرده و این افراد را از ناحیه سر، گردن و دست راست مورد جراحت قرار داده‌اند.

محرابی با بیان این که ماموران دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند،‌ گفت: سرانجام ماموران متوجه شدند که فرزین به صورت مخفیانه به منزل پدری‌اش واقع در مسعودیه وارد شده که سریعا ماموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند و توانستند فرزین را که قصد فرار داشت در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ، با بیان این که ماموران در بازرسی از منزل متهم یک قبضه قمه نیم متری و یک تبر و همچنین ساطور کشف و ضبط کردند،‌ گفت: متهم جهت انجام تحقیقات به بازداشتگاه این پلیس منتقل شد و در ادامه، تحقیقات برای دستگیری برادرش فرزاد که از اراذل و اوباش سطح یک بود متمرکز شد.

محرابی با بیان این که در تحقیقات مشخص شد که فرزاد به همراه فرزین اقدام به عربده کشی کرده و بدون هیچ دلیلی شکات را با قمه و چاقو مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، افزود: نهایتا در سوم اسفند ماه جاری ماموران اطلاع پیدا کردند که متهم متواری قصد دارد که به مجتمع انتظامی سرکلانتری ششم تهران مراجعه کند که این فرد نیز در یک عملیاتی دستگیر و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به قاضی پرونده ارجاع داده شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha